|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Notices |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ben een paar dagen in de weer geweest met een free server. We zijn er achter gekomen dat de freezes idd. komen doordat de cccam versie in de mvision 2.0.11 is. De gene die de server beheert heeft 2 aanpassingen gedaan. Ten eerste heeft ie een nieuwe router bij hem geplaatst. Een netgear wgr614 van 15 euries en laat hij zijn cam ook op 2.0.11 draaien. Sinds die tijd geen freezes meer en een genot om met m´n Mvision europa door te zappen.
Bij een andere freeserver heb ik nog wel veel freezes. Dus het lijkt er op dat dit de oplossing is. In ieder gevel tot de softwaremakers van Mvision met een betere cccam versie komen. |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Waarom betalen als het gratis kan
greetz Bollie DM7020 DM800HD PVR 13-19-23-28 dish |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
waar kan dat dan bollie?..evt info per pm
bedankt.... stef |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Bij mij doen `s avonds van af 20.00 uur Ned1hd en rtl4hd en éénhd het niet. Overdag wel maar ´savonds niet. Is dit een probleem aan mijn kant of hebben anderen hier ook last van? `s Avonds geeft deze transponder aan ¨geen signaal¨
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
ooh,dan ben ik niet de enige die daar last van heeft
dus ik heb er ook last van,is mij een raadsel hoe dat kan eenhd kan je ook zien onder de naam test1 hd in je kanalen lijst en deze werkt wel heel de dag |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
cccam werk niet goed met holandse zenders
de beste is cccam209 die werk perfect met deze box is het anders probeer met scam emu of mgcam naar een cccam server inteloggen zal zo goed komen |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
FW versie 4.72 ondersteunt cccam 213
Heeft iemand ervaring hiermee? |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
yep. Werkt naar behoren. Geen freezes meer op servers die 2.0.13 draaien.
Dus erg blij met de software makers van Mvision |
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
|
||||||||||||||