|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Notices |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Is de 300hd een goede sat ontvanger?En werkt deze ook met cardsharing?
En is de kwaliteit/gebruikersgemak tevergelijken met een dreambox dm 800hd? Leek me wel een leuk alternatief voor de dm 800! Alvast bedankt voor jullie meningen!! Gr jess |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
de tuner is beter als van de dreambox 800hd. het gebruikers gemak is ook beter want je kunt alles on screen invullen je hebt bij deze ontvanger geen computer nodig |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Gr.jess |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Zal een beetje uileggen wat mij bedoeling is! Ik heb nu een dm500 met en kijk via een payserver.Ik zou ook graag de Hd zenders willen bekijken,en vraag me dan ook af of ik dan aan de mvision 300hd net genoeg heb? Aangezien deze een stuk goedkoper is als de dreambox 800HD,of ik moet voor een clone gaan,maar dat lijkt me niet zo'n goed idee!
Dus zou het een goede keus zijn,of toch maar door sparen voor de Dreambox 800HD? Gr' Jess |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
en nee hiervoor zijn geen alternatieve images beschikbaar.alleen de software word ondersteunt door ons via gxmax.com. |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Wie heeft er nog meer info over deze ontvanger.
Hanzie |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb ook wel interesse, maar ik vraag me af of mijn CD smartcard ook werkt in de smartcard reader.
Weet iemand of dat werkt. Ik heb ook een dreambox met ccam. Als ik de Mvision 300hd als client gebruik(interne share) werkt dit dan goed, zonder freezes te geven? Laatst aangepast door delagroov : 16-04-2010 om 20:31. |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Heb ook een 300 hd draaien. perfekt beeld. Wel wat langzaam in het zappen. Maar verder niets op aan te merken.
ben met de cccam ingelogd op de server van zappsat. Dat werkt perfekt. Helaas heb ik dan alleen alle Nederlandse zenders. Heb ook een andere server geprobeert. Een met vele providers meer (oa. vlaanderen, c+fr, D+,sky Germany). Maar na een dikke tien minuten krijg ik steeds elke halve minuut freezes. Kan aan de hd 300 liggen of aan de server. Iemand een idee om dit te verhelpen? Wie weet er een goede server voor de buitenlandse providers? |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
hoi...
volgens betrouwbare bronnen,zijn ze met een update bezig,om het freeze probleem op te lossen. dit heeft nu de hoogste prioriteit.het schijnt dat hij niet goed connect met een cccam 2.14 server...ze zijn er mee bezig. nu is het bagger,en ik overweeg om hem terug te brengen,want heb hem net 2 dagen(de 300 hd combo net). verder kan je de cccam.cfg gewoon via usb inladen,zodat je niet een uur bezig bent,met het onscreen invullen van alle c lijnen. mvg stef |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Dat betekend dus gewoon afwachten en maar hopen dat het opgelost wordt.
Heb me laten informeren dat als je het op hop1 binnen krijgt wel naar behoren werkt. Weet iemand servers die mij de franse, duitse en spaanse op hop1 kunnen laten binnen krijgen? grts, safariman |
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
|
||||||||||||||