Ga Terug   Satbox - Satellietforum voor Nederland & België > Algemeen > Schotels, Rotors & LNB's
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Notices

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 09-12-2009
Mr.Kaon Mr.Kaon is offline
Junior Member

Mr.Kaon is on a distinguished road
Lightbulb NTV+ op Eutelsat W4 at 36.0°E

Hallo,

Na erg veel keren mijn schotel uitrichten, kanalen zoeken, transponders toevoegen, en opnieuw, en opnieuw etc. etc. ben ik er eindelijk achter...

NTV plus kanalen schijnen te werken met een circulaire lnb, aangezien ons gezin aardig
multiculturele is (4 nationaliteiten) wil ik graag weten of iemand een manier weet om een
combinatie te maken.

Ik heb nu een 80cm Triax schotel met universele LNB en een HH motor en een DM600 box via USALS alle sats van 45° Oost tot 45° West.

Ik wil enerzijds niet mijn NL kanalen kwijt door een andere LNB te plaatsen, maar ik wil wel
graag de NTV plus erbij (voor mijn Russische vrouw) dus de vraag:

Bestaat er een gecombineerde LNB die dus EN lineair EN circulair polarisatie aankan, of is een dubbele LNB een optie?

Ik sta ook open voor alle andere ideeën...

Alvast bedankt,
Etienne
Met citaat antwoorden
Oud 10-12-2009
Satboer Satboer is offline
Junior Member

Satboer is on a distinguished road
Standaard

NTV+ gaat niet lukken met een 80 cm schotel,want die zit op de russia-beam van 36 oost:
http://www.lyngsat-maps.com/maps/ew4_russia.html
je schotel zal groter moeten zijn dan 2 meter.
Ook heb je een abonnement nodig.
Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2010
dishnut's Avatar
dishnut dishnut is offline
Junior Member

dishnut is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar dishnut
Standaard Russiese kanalen.

Citaat:
Origineel gepost door Mr.Kaon Bekijk Bericht
Hallo,

Na erg veel keren mijn schotel uitrichten, kanalen zoeken, transponders toevoegen, en opnieuw, en opnieuw etc. etc. ben ik er eindelijk achter...

NTV plus kanalen schijnen te werken met een circulaire lnb, aangezien ons gezin aardig
multiculturele is (4 nationaliteiten) wil ik graag weten of iemand een manier weet om een
combinatie te maken.

Ik heb nu een 80cm Triax schotel met universele LNB en een HH motor en een DM600 box via USALS alle sats van 45° Oost tot 45° West.

Ik wil enerzijds niet mijn NL kanalen kwijt door een andere LNB te plaatsen, maar ik wil wel
graag de NTV plus erbij (voor mijn Russische vrouw) dus de vraag:

Bestaat er een gecombineerde LNB die dus EN lineair EN circulair polarisatie aankan, of is een dubbele LNB een optie?

Ik sta ook open voor alle andere ideeën...

Alvast bedankt,
Etienne
Je kunt beter ntv op sirius pakken en de andere russies kanalen op eurobird 9. Zoals tricolor en platforma hd en dv. Daarvoor heb je wel een mpeg 4 ontvanger voor nodig, En kun je een normale universele lnb voor gebruiken. Helaas voor de russiese beam op eutelsat w4 en w7 heb je inm belgie een hele grote schotel nodig. Ik gebruik zelf een 4 meter irte met cirkulaire lnb voor NTV.

groetjes dishnut
Met citaat antwoorden
Antwoord

« vorig onderwerp | volgend onderwerp »

Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels