|
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Notices |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Na erg veel keren mijn schotel uitrichten, kanalen zoeken, transponders toevoegen, en opnieuw, en opnieuw etc. etc. ben ik er eindelijk achter... NTV plus kanalen schijnen te werken met een circulaire lnb, aangezien ons gezin aardig multiculturele is (4 nationaliteiten) wil ik graag weten of iemand een manier weet om een combinatie te maken. Ik heb nu een 80cm Triax schotel met universele LNB en een HH motor en een DM600 box via USALS alle sats van 45° Oost tot 45° West. Ik wil enerzijds niet mijn NL kanalen kwijt door een andere LNB te plaatsen, maar ik wil wel graag de NTV plus erbij (voor mijn Russische vrouw) dus de vraag: Bestaat er een gecombineerde LNB die dus EN lineair EN circulair polarisatie aankan, of is een dubbele LNB een optie? Ik sta ook open voor alle andere ideeën... Alvast bedankt, Etienne |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
NTV+ gaat niet lukken met een 80 cm schotel,want die zit op de russia-beam van 36 oost:
http://www.lyngsat-maps.com/maps/ew4_russia.html je schotel zal groter moeten zijn dan 2 meter. Ook heb je een abonnement nodig. |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
groetjes dishnut |
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
|
||||||||||||||