Ga Terug   Satbox - Satellietforum voor Nederland & België > Algemeen > Digitale TV
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Notices

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 16-12-2009
cracktor cracktor is offline
Junior Member

cracktor is on a distinguished road
Standaard Welke ontvanger + abo voor ned zenders??

hallo,

Ik wil binnekort een hdtv kopen, en heb nog geen tv abo. Ik wil een nederlands pakket met alle standaard zooi (ned 123, veronica sbs etc) van CD, en nu vroeg ik me af;
moet ik een standaardpakket van CD afnemen, inclusief ontvanger, instalatie en een abo van 24 maanden? Of kan ik ook zelf een ontvanger kopen en alleen een smartcard van CD nemen?
Welke ontvanger moet ik dan nemen? En op dit moment ontvang ik FTA kanalen van astra/eurobird (engelse tv) dat lijkt me ook wel leuk om dat op men tv ipv zoals nu in de computer te ontvangen, is dat mogelijk om dit naast de nederlandse tv zenders te ontvangen op dezelfde tv en zoja wat voor instalatie heb ik dan nodig?

Samenvatting: Ik wil nederlandse tv ontvangen (astra 1/3) en engelse FTA (eurobird/astra) hoe kan ik dat het beste installeren?
Met citaat antwoorden
Oud 24-12-2009
satboxman satboxman is offline
Member

satboxman is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door cracktor Bekijk Bericht
hallo,

Ik wil binnekort een hdtv kopen, en heb nog geen tv abo. Ik wil een nederlands pakket met alle standaard zooi (ned 123, veronica sbs etc) van CD, en nu vroeg ik me af;
moet ik een standaardpakket van CD afnemen, inclusief ontvanger, instalatie en een abo van 24 maanden? Of kan ik ook zelf een ontvanger kopen en alleen een smartcard van CD nemen?
Welke ontvanger moet ik dan nemen? En op dit moment ontvang ik FTA kanalen van astra/eurobird (engelse tv) dat lijkt me ook wel leuk om dat op men tv ipv zoals nu in de computer te ontvangen, is dat mogelijk om dit naast de nederlandse tv zenders te ontvangen op dezelfde tv en zoja wat voor instalatie heb ik dan nodig?

Samenvatting: Ik wil nederlandse tv ontvangen (astra 1/3) en engelse FTA (eurobird/astra) hoe kan ik dat het beste installeren?
Als het alleen om de nl zenders en die fta engels gaat kan men wel een hd pakket+ settop pakket en hd ontvanger nemen inclusief tripllesat antenne, plus aanleggen Wel snel beslissen want settop is alleen dit jaar nog te abonneren.
,
Met citaat antwoorden
Antwoord

« vorig onderwerp | volgend onderwerp »

Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels