Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

26-06-2019, 07:44:01

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Vervangen C18 en c19 met plattegrond  (gelezen 1201 keer)

Offline dagobert001

• Nieuwe gebruiker
  • *

Vervangen C18 en c19 met plattegrond
« Gepost op: 15-04-2009, 00:49:02 »
Wie kan mij vertellen hoe ik van mijn Mvision fs 7000 de c18 en c19 kan vervangen. Ik heb de orginele software er op staan maar opeens doet hij het niet meer. De afstandbediening reageerd niet en bij het aanzetten gaat het rode en groene lampje branden, daarna krijg ik de melding boot en daarna krijg ik de melding -2.53 en weer daarna de melding DE. Dan eindigt hij op kanaal 4 en verder gebeurd er niets.

Ik heb veel gelezen hierover en heb reeds de receiver geopend maar kan niet zien waar de voeding zit of waar de c18 en c19 zitten. Naar alles wat ik heb gelezen heeft het vermoedelijk wel met deze 2 condectoren te maken.

Wie kan mij aub helpen.

Offline zappsat

• Super Premium gebruiker

Vervangen C18 en c19 met plattegrond
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2009, 13:29:52 »
Citaat van: dagobert001;33810
Wie kan mij vertellen hoe ik van mijn Mvision fs 7000 de c18 en c19 kan vervangen. Ik heb de orginele software er op staan maar opeens doet hij het niet meer. De afstandbediening reageerd niet en bij het aanzetten gaat het rode en groene lampje branden, daarna krijg ik de melding boot en daarna krijg ik de melding -2.53 en weer daarna de melding DE. Dan eindigt hij op kanaal 4 en verder gebeurd er niets.

Ik heb veel gelezen hierover en heb reeds de receiver geopend maar kan niet zien waar de voeding zit of waar de c18 en c19 zitten. Naar alles wat ik heb gelezen heeft het vermoedelijk wel met deze 2 condectoren te maken.

Wie kan mij aub helpen.

geen probleem maar dan moet je even een email naar mij sturen onder zappsat@xs4all.nl
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`