Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-09-2024, 00:09:21

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: astra 19 werkt ineens niet meer op vu plus duo met visiosat  (gelezen 2328 keer)

Offline walberg

• Reguliere gebruiker
  • **

astra 19 werkt ineens niet meer op vu plus duo met visiosat
« Gepost op: 04-05-2015, 16:31:49 »
Ik heb een vu plus duo en een visiosat schotel met 4 duo alphs lnb's   
Sinds enkele weken kon ik een bepaalde zender niet meer ontvangen,  afgelopen week viel mij op dat het niet 1 zender is (Brazzers) maar dat alle zenders van de Astra 19,2  het niet meer doen,  krijg de melding zender niet gevonden controleer uw instellingen.  Daar heb ik de laatste maanden niets aan veranderd.  Ik heb even gekeken naar de signaalzoeker en die geeft op alle 4 sattelieten  (13  19 23 en 28)  gewoon sighaal tussen 10 en 11 decibel.  Ik heb ook de beidde inkomende kabels even omgewisseld dus  A naar B  B naar A  geen soelaas.
Omdat natuurlijk de LNB's duo zijn kon het zijn dat een LNB stuk is.  want een LNB geeft naar beidde tuners.  Dus even de 2 LNB's van 19 en 13 omgewisseld (Ik kijk voor 99 procent 23)  Doch dat bleek ook niets uit te maken.  Ik heb al een volledige scan gedaan, slaat hij de 19 gewoon over en als ik handmatig scan op Astra 19 krijg ik steeds 0.  Wat zie ik over het hoofd?

Offline alain

• Super Premium gebruiker

Re: astra 19 werkt ineens niet meer op vu plus duo met visiosat
« Reactie #1 Gepost op: 07-05-2015, 16:07:04 »
staan de diseqc instellingen wel juist voor Astra 19?
Pagina's: [1]

`