Mr.Sat,
Dank voor je snelle reactie.
Even voor een juist inzicht in het verloop van mijn acties het volgende.
Ik heb een recreatie-abonnement bij Canaldigitaal. Dat gaat in op ca 20 maart en eindigt ca. 20 september.
Werkt prima. Ook dit jaar. Stelde mijn schotel op, zet de decoder aan en....beeld. Zelfs zonder aparte activatie.
Alles werkte prima. Kon op meerdere satellieten diverse zenders (FTA en gecodeerde) ontvangen.
Omdat Gxmax.com kennelijk geen update meer aan kon bieden zocht en vond ik de laatste update weer op de site van MVision zelf.
Die heb ik in eerste instantie uitgevoerd. Daarna kreeg ik via de leverancier van mijn MVision 300 Net het advies om voor de update te zoeken op de site MyCavern.com. Ook dat gedaan en gedownload. Bleek exact dezelfde update files te betreffen als via MVision-site. Klein detail: bij MVision heeft de updatefile de aanduiding .....0619 en bij MyCavern .....F619, of net andersom dat weet ik nu even niet zo precies.
Beide geprobeerd uit te voeren.
Resultaat hetzelfde. Alles blijft staan op "gecodeerd kanaal"
Heb inmiddels via de site van MVision ook de "recovery tool 300" gedownload en ga die morgen uitvoeren.
Benieuwd wat dat op zal leveren.
Het resultaat zal ik hier zeker melden.
Ik vind het wel vreemd dat een bedrijf dat een product in de markt zet, updates laat verzorgen door andere bedrijven als Gxmax.com, My Cavern.com e.a.?
Ook aan MVision heb ik om een oplóssing gevraagd maar nog niets van vernomen.
Ik wil gewoon mijn installatie technisch up to date houden. Die updates worden immers toch niet voor niets aangeboden. Ben benieuwd of mijn probleem snel opgelost zal zijn. Want het is eigenlijk te gek voor woorden dat een apparaat door wat electronische wijzigingen niet meer goed werkt. Als ik het apparaat laat vallen dan kan ik "schade" accepteren. Maar dit soort "schade" vind ik onaanvaardbaar.