Ja is wel leuk weer , maar ik heb een probleem : ik heb 3 schotels maar niet een gericht op Astra 3 , een dualLNB werkt niet omdat ik 2 DISQSWITCHES heb en dat werkt niet samen.
Een oplossing zou zijn mijn HOTBIRD schotel op te offeren en die op de Astra 3 te gaan richten maar dan ben ik de Hotbird kwijt! Of de Asrtra 2 wegdoen maar dan ben ik mijn vrouw ook kwijt, die kijkt daar veel naar. Wat moet ik doen

Ik heb weinig of geen ervaring op dit forum dus geef ik ook mijn mail: a
[email protected] ( ja ja freeler ! ( ik ben geen 40 meer)).
Ik ga kijken in mijn mail en het forum als het lukt voor jullie oplossing. Mijn dank is groot, cobus2 .
P.s behalve een gecertificeerde ontvanger ( Pace, Philips) heb ik ook 2 ontvangers die ik niet bij het groot vuil wil brengen. maxplus 2100 S +, ze doen het redelijk goed nog maar ik wil nieuwe software downloaden zie nergens meer een SITE waar dat kan voor deze ontvanger, De max is jaren "" gepest "" door Canal+ omdat hij niet gecertificeerd is, gaat nu al een tijdje goed.
Goed jongens heel verhaal ik hoop de antwoorden te vinden op het Forum & liefst even naar de MAIL :
[email protected] ( ik kijk ook op het forum maar dat is nog even wennen voor mij.)
Groet, cobus2 ( spellingsfouten mogen julie houden ).