Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-09-2024, 01:17:30

Pagina's: [1]

Auteur Topic: advies voor nieuwe receiver  (gelezen 6893 keer)

Offline isar

• Reguliere gebruiker
  • **

advies voor nieuwe receiver
« Gepost op: 08-02-2012, 21:56:25 »
beste mensen . ik wil advies van jullie . ik heb geen verstand van recievers wil naar hd ,ik zie  dreamer zijn duur mijn optie tussen  venton 200 hd  en sab  ultimate hd 8000 wie heft revaring met deze recievers goed advies graag  zijn deze ondersteunt door linux . ik wil uitgebreid informstie ik dank jullie alvast en tot zins   

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Re: advies voor nieuwe receiver
« Reactie #1 Gepost op: 08-02-2012, 22:34:49 »
Het is eigenlijk heel simpel:

Stel jezelf de volgende vragen

"Heb ik verstand van programmeren en wil daar tijd in investeren?"  Nee koop dan GEEN linux receiver!!!

"Ik ben meer een kijker en wil ik ongestoord naar de kanalen van canal digitaal of TVV kijken?"  Ja, kies dan voor een goedgekeurde satellietontvanger !

Voor beiden genoemde ontvangers geld dat dit geen officiele goedgekeurde apparaten zijn..........

Vaak is de beeldkwaliteit afhankelijk van de zwakste schakel. Als ik dezelfde ontvanger op bijvoorbeeld een 100 hz Samsung TVb zet of op een 400 Hz is al een groot verschil.  Wat tegenwoordig echt een optie is om na te denken zijn bijv. samsung TV's met ingebouwde satelliet ontvanger en FASTSCAN.  Echt een subliem beeld!!!!
Pagina's: [1]

`