Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

15-10-2024, 10:37:47

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Satjaar 2011 en ervaringen  (gelezen 4599 keer)

Offline umberto707

• Nieuwe gebruiker
  • *

Re: Satjaar 2011 en ervaringen
« Reactie #15 Gepost op: 27-12-2011, 12:53:28 »
Ik ben niet zo'n fanatieke gebruiker.
Ik heb dit jaar wel een niuwe digitale receiver gekocht enwel de M7 Sat801 van CD, die na aanloopproblemen nu voldoet.
Daarnaast heb ik een staaf antennetje gekocht, waar ik de vrije zenders goed op doorkrijg.
Zeer slechte ervaring met CD als je geld teruggestort moet krijgen, dit duurt maanden en heel veel telefoontjes en mails.
Pas op met de internet bestellingen bij CD, want die lopen blijkbaar intern via andere kanalen, waar de helpdesk geen zicht op hebben of de moeite niet nemen om het voor jou uit te zoeken.
ik wens ieder veel SAT plezier en een gezond 2012

Offline cor reiters

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #16 Gepost op: 27-12-2011, 13:07:53 »
TJA, ik beschouw Sat TV niet direct als mijn hobby maar ik ben heel tevreden met wat ik nu heb.
D.w.z een DSR7141, Multyantenne Twin en als audio een Sony 1080 gecombineerd met BOSE surroundboxen.
In de aanbouw gewoon een Strong met WEGA Sony tv en surround van Sony..
De Strong doorgelusd naar de slaapkamer op een DSR 2210 met ook weer een surround van Sony en een oudere Philips tv.
Werkt prima en ik ben tevreden.
Iedereen een goed Sat jaar toegewenst.
Duc 999 ( Cor Reiters )

Offline altobelli

• Super gebruiker

« Reactie #17 Gepost op: 27-12-2011, 13:36:13 »
Ik ben een echte satelliet freak, heb niet zoveel op met digitale televisie via de kabel.
Het aanbod via de satelliet is vele malen groter en de beeldkwaliteit is perfect.
Of het satellietgebruik gaat afnemen betwijfel ik, als ik zo om mij heen kijk hebben toch weer een aantal mensen een satelliet ontvanger aangeschaft.
Voor het overige wil ik iedereen een gezond en gelukkig 2012 toewensen.

Altobelli :)

Offline Francisari

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #18 Gepost op: 27-12-2011, 17:56:18 »
Beste satboxers de allerbeste wensen voor 2012.
Ik bezit een Dreambox 800HD en een Bigsat schotel met 4 LNBs(dual) voor de 3 Astra en Hotbird.
Wat ik ook jammer vind zijn de zenderwisselingen van Canal sat, ik snap ook de bedoelingen niet.
Zeer tevreden van de sateliet ontvangst, perfect beeld om een 40 inch LCD van Samsung te bekijken in HD.
Hopelijk kunnen we nog een tijdje op deze manier blijven kijken. Maar de beperking van het 4x tuners geeft me wel zorgen.

Offline Aartje

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #19 Gepost op: 27-12-2011, 21:35:09 »
Ik ben ook niet zo`n fanaat wel een paar maanden geleden een hd ontvanger gekocht met een duo lnb.
Een Sab  wat een verademing ga je op een heel andere manier tv kijken.
Super beeldkwaliteit. Ik zit qua ontvangst  op een slechte lokatie ( Bomen) heb m`n schotel op een mast staan
moet zomers schotel hoger zetten i.v.m. groei.
Zit weekend vaak naar zdf kultur te kijken veel live muziek .
Er komen toch volgend jaar weer een heel zwikie duitse hd zenders erbij.?

Aartje

Offline Wouter GH Boelhouwer

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #20 Gepost op: 28-12-2011, 11:58:07 »
Geniet al jaren van een 80 cm schotel en 4 LNB's. SAB Explorer en infra rood afstandbediening voor de slaapkamer. Mis nu vele regionale zenders. TV en telefoon via andere provider. Bij iedere CD/benadering (zowel mails als telefoontjes) ben ik negatief omdat ze alleen maar willen incasseren, terwijl er steeds meer kanalen worden gecodeerd. Lang leve de vrije duitse kanalen. Ben geen Sat-freak.  Wel lastig dat ik ´s zomers mijn smartcard steeds moet meenemen naar de boot en hem niet  moet vergeten mee terug te nemen. Hoef niet zonodig een HD-ontvanger zolang mijn analoge TV het blijft doen.
Iedereen een aangenaam schoteljaar 2012 toegewenst.
Wouter, Bussum.
Pagina's: 1 [2]

`