Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

21-09-2024, 01:24:44

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Homecast prijzen  (gelezen 1221 keer)

Offline Adriaan Z

• Nieuwe gebruiker
  • *

Homecast prijzen
« Gepost op: 26-11-2011, 14:06:02 »
Ik ben aan het rondshoppen voor een homecast hs2100.
Na een kort rondgang kwam ik prijzen tegen tussen de 80 en 150 euro, bijna het dubbele dus.
Snapt iemand dit?
Adriaan

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Re: Homecast prijzen
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2011, 09:10:24 »
Beste Adriaan,

Het gaat tegenwoordig lijkt het wel met elk product zo. Hoe meer je internet afzoekt hoe goedkoper je misschien kunt vinden. Zo goedkoop zelfs dat een dealer denkt hoe doet hij dat nu eigenlijk??

- Is het BTW fraude?
- grijze import? Toestellen uit het buitenland
- Is het geen officieel product maar een "chinese"kopie?
- Zijn ze uit de vrachtwagen gevallen
- Is het goedkope ruilhandel geweest
- zijn het "refurbished" (gerepareerde) toestellen (en niet van nieuw te onderscheiden!!!)
- Leveren ze BOGO garantie (Bocht Om Garantie Om)
- Korting die verwerkt is in de eindprijs als je abbonement neemt op een uitgebreid pakket van canal digitaal.
- Verkoper wil zsm van deze toestellen af omdat het een ROT apparaat is? Dan neemt die het verlies voor lief.

Ja, bovenstaand komt allemaal voor!

Het moet ergens aan liggen als je bedenkt dat :
Als een dealer GOEDKOPER verkoopt dan 115 euro (incl BTW) hij ONDER de inkoopprijs loopt te leveren. Voor alles wat hij meer vraagt is zijn winst en moet hij alle service aan jouw leveren. Hij zit er natuurlijk niet alleen om vliegen te vangen.

Mijn tip aan jouw is dat je je eigen goed laat informeren bij een lokale satellietdealer en spreek met hem gewoon een goede prijs af. Hij weet door zijn ervaring jouw hopelijk een goed advies te geven en je te behoeden voor de bekende "kat in de zak!" met door hem geleverde service.  Daar heb je veel meer aan dan alle internetcowboys met hun slechte service en duurbetaalde 0900 nummers.

(PS homecast is bij mij een van de merken die ik links zou laten liggen vanwege hun slechte aftersales)

« Laatst bewerkt op: 29-11-2011, 11:01:20 door MrSat »

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator
  • Super Premium gebruiker

Re: Homecast prijzen
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2011, 22:10:29 »
(PS homecast is bij mij een van de merken die ik links zou laten liggen vanwege hun slechte aftersales)

Kun je daar wellicht iets over delen met ons ?   Dat zijn juist de dingen die ik altijd graag wil weten.

Marcus
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG