Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-10-2024, 15:07:16

Pagina's: [1]

Auteur Topic: heeft CCCAM 2.3.0 een backdoor(achterpoort)?  (gelezen 1289 keer)

Offline alain

• Super Premium gebruiker

heeft CCCAM 2.3.0 een backdoor(achterpoort)?
« Gepost op: 07-01-2012, 22:36:57 »
weet zelf niet of het waar is maar in elke sat forum kan je het lezen,dus heb ik besloten om het hier ook maar te plaatsen!

CCCAM 2.3.0 is taking the backdoor crap even a step further.

The lowest scum of the earth, UVADI TEAM, have done it even better this time. Making sure sharing will die for sure if they keep this crap up.

Before I continue, I would urge people with BRAINS and PROGRAMMING SKILLS, to download IDA PRO (torrent) and decompile it for themselfs to find the fucking remotely triggered backdoor.

How it works.

When you install CCcam 2.3.0 , nothing special is happening at first, and cccam will check for input activity on the pc or box to make sure nobody is watching. When it finds itself comfortably alone, it will start sending your ENTIRE CCCAM.CFG info to this IP 176.9.242.159 (a rented root server in germany).
Now I recompiled a version so I could trigger the backdoor myself, and TADA, some fucking ITALIAN dialup asswipe connected to the server I just set up , IP : 2.32.190.9. So traffic on my card started. THIS THEY CAN NOT HIDE in Cccam, it shows as a CONNECTED CLIENT from one of your clients in cccam.cfg where the dyndns has been removed (still lack of cccam, if dyndns is non-existing) the security feature doesn't work anymore and everybody can connect on that user.

I have 2 words for UVADI TEAM -> YOU SUCK !!!!!!

The future of CCcam is dead thanks to these low life asswipes , just after free sharing and making their own "spidernetwork" on your card.

BLOCK ALL CLIENTS that have 2.3.0 connected to your server as it will still read all connected clients from the server, trough the client !!

latest original CCcam 2.1.3 and 2.1.4 which are secure and don't have this backdoor code.

ps: AGAIN , if you don't want to take the warning for granted, decompile and look for yourself !!!!!!!

eventjes vertaald:
CCCAM 2.3.0 neemt de backdoor gedoe zelfs een stap verder. Het laagste schuim van de aarde, TEAM UVADI, heeft het nog beter gedaan dit keer . Het ervoor zorgen dat sharen  zonder twijfel zal sterven als zij dit gedoe hoog houden. Alvorens ik verderga, zou ik mensen met HERSENEN en de KENNIS van het  PROGRAMMEREN, aansporen om IDA PRO te downloaden (via torrent) en decompile het voor zichzelf om deze fucking teweeggebrachte backdoor(achterpoort) te vinden.
Hoe het werkt?
Wanneer u CCcam 2.3.0 installeert, gebeurt speciaal eerst niets, en cccam zal controleren of er input activiteit op uw PC of je box om ervoor te zorgen dat niemand  meekijkt. Wanneer het zich comfortabel alleen vindt, zal het beginnen uw VOLLEDIGE Cccam.cfg- info naar dit IP 176.9.242.159 (een gehuurde rootserver in Duitsland) te verzenden.
Nu recompiled ik een versie zodat ik zelf de backdoor trigger, en TADA, één of andere fucking ITALIAANSE dialup asswipe connected met mijn server dat ik net heb opgezet, IP 2.32.190.9. Zo verkeer op mijn kaart begon. DIT KUNNEN ZIJ NIET in Cccam VERBERGEN, het toont als een VERBONDEN CLIËNT via één van uw cliënten in cccam.cfg waar de dyndns (nog een gebrek van cccam, als dyndns niet bestaat) onbestaand is en de veiligheidseigeschappen werken niet meer en iedereen kan via die gebruiker verbinden.
Ik heb 2 woorden voor TEAM UVADI - > U SUCK!!!!!! De toekomst van CCcam is dood dankzij deze lage vorm van leven asswipes, vlak na het vrije sharen en het maken van hun eigen " spidernetwork" met uw kaart.
BLOKKEER ALLE CLIËNTEN die 2.3.0 hebben en verbonden zijn met uw server aangezien het nog alle verbonden cliënten van de server zal lezen, via de cliënt!
Gebruik de recentste originele CCcam 2.1.3 en 2.1.4 die veilig zijn; deze hebben deze backdoor code niet.
ps: OPNIEUW, als u deze waarschuwing niet serieus neemt, decompile en dan zie je het zelf!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 07-01-2012, 22:42:29 door alain »

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

Re: heeft CCCAM 2.3.0 een backdoor(achterpoort)?
« Reactie #1 Gepost op: 08-01-2012, 10:22:28 »
Ben erg benieuwd of dit waar is..

Marcus

Offline MrSat

• Global Moderator

« Reactie #2 Gepost op: 09-01-2012, 10:15:15 »
Volgens mij had ik al eind augustus dit gemeld!

http://www.satbox.nl/index.php/topic,12730.msg42963.html#msg42963

Offline alain

« Reactie #3 Gepost op: 09-01-2012, 18:09:54 »
inderdaad, ik had me ook al afgevraagd of het er iets mee te maken had.
CCcam 3.0.0 was maar pas in december publiek en vreemd of niet tegelijkertijd begonnen telesat en tvvlaanderen (dochterondernemingen van canaal digitaal) aan hun kaarten te sluetelen met bijgevolg ook de nu bekende problemen met deze kaarten.
ook werd er van CCcam 2.2.0 gezegd dat deze ook een backdoor zou bevatten. en wat zou het zijn met CCcam 2.2.1 ?
in ieder geval tot het tegendeel bewezen is zou ik toch maar de CCcam 2.1.4 aanraden voor gebruik.
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG