Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-10-2024, 15:10:40

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Stemgestuurde iPhone 4S volgt iPhone 4 op  (gelezen 2711 keer)

Offline alain

• Super Premium gebruiker

Stemgestuurde iPhone 4S volgt iPhone 4 op
« Gepost op: 04-10-2011, 20:53:47 »
Apple heeft vanavond het nieuwste model van de iPhone gepresenteerd. De iPhone 4S heeft een snellere microprocessor,  en nieuwe software. De goedkoopste 4S zal 199 dollar (150 euro) kosten en zal op 14 oktober in de Amerikaanse winkels liggen. Over de zo fel gehypte iPhone 5 werd met geen woord gesproken.

De iPhone 4S wordt zeven keer sneller dan zijn voorganger. De batterij zou ook acht uur langer meegaan. Data zal twee keer zo snel gedownload kunnen worden en de iPhone zal voortdurend kiezen tussen twee antennes om optimaal Wi-Fi te ontvangen.

Praten tegen iPhone 4S
Nieuw is ook 'Siri'. "Al jaren dromen wij ervan om te dromen met onze technologie. Maar tot nu toe ging dat niet. Wat wij echt willen, is praten tegen ons toestel. Dus wij hebben 'Siri' ontwikkeld, de assistent waaraan je dingen kan vragen." Je 'kan Siri' vragen waar het beste Griekse restaurant is, maar ze leest ook je berichten voor wanneer je dat vraagt of regelt afspraken in je agenda.

bron:http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/1328794/2011/10/04/Stemgestuurde-iPhone-4S-volgt-iPhone-4-op.dhtml

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

Re: Stemgestuurde iPhone 4S volgt iPhone 4 op
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2011, 17:43:24 »
Siri zal er niet komen in het nederlandse taalgebied. Dus als je het wilt gebruiken dan zul je het in het engels moeten doen of duits, frans.
Daarnaast betwijfel ik het of het geoptimaliseerd wordt voor niet-engelse taalgebieden.

Ik vind persoonlijk de 4S een teleurstelling. Ik had op een iPhone5 gehoopt.... maar goed de iPhone4 kan nog wel een jaartje mee.

Marcus

Offline MrSat

• Global Moderator

« Reactie #2 Gepost op: 06-10-2011, 20:38:07 »
Als ik dan de prijs zie in Nederland bij KPN (intussen weer verwijderd)   749,95!!!  Is toch een HOOOP geld!

http://www.iphoneclub.nl/145402/iphone-4s-bij-kpn-voor-74995-euro/

Offline MrSat

• Global Moderator

« Reactie #3 Gepost op: 07-10-2011, 13:50:44 »
Eigenlijk vraag ik me iets af.

Zou de iPhone 4S express zo zijn genoemd???

Je zou het ook kunnen lezen als "Iphone for Steve" (iPhone4S) en is het gedaan als eerbetoon aan Steve Jobs??

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

« Reactie #4 Gepost op: 07-10-2011, 19:25:32 »
Lijkt mij niet.... De opvolger van de iPhone 3G was ook de iPhone 3GS
Aangezien ze de opvolger van de iPhone3GS gewoon iPhone4 genoemd hebben, is het dus ook eigenlijk wel logisch dat de opvolger van de iPhone4 nu iPhone4S gaat heten.

Marcus
Pagina's: [1]

`