Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

10-12-2024, 03:00:51

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Problemen met nieuwe Xtrend ET5000  (gelezen 2916 keer)

Offline marinepik

• Nieuwe gebruiker
  • *

Problemen met nieuwe Xtrend ET5000
« Gepost op: 17-09-2011, 07:16:24 »
Ik heb onlangs een Xtrend ET5000 aangeschaft. Zo'n 3 weken heb ik genoten van het prachtige beeld in HD van deze eenvoudige satelliet ontvanger.
Ik heb mij aangewend om de ontvanger af te sluiten via het menu zodat er daarna helemaal geen stroom meer wordt gebruikt.
Op een morgen starte ik het toestel op en in plaats van de normale opstart procedure kreeg ik een groen beeld. Met geen mogelijkheid kreeg ik het
apparaat weer aan de gank.
Welnu, dan maar kontakt opnemen met de verkoper in Rheden (Satnetwork) en die verzocht mij het toestel naar hen op te sturen hetgeen ik
onmiddelijk heb gedaan. Na een paar dagen ontving  ik een email dat het toestel kaduuk was en dat deze opgestuurd zou worden naar de importeur
ter reparatie. Na een week kreeg ik de ontvanger weer thuis gezonden en was het euvel voorbij. Wat er nu aan gemankeerd had kon men mij
niet zeggen (fabrieksgeheim misschien??)
Nu las ik onlangs dat eenzelfde euvel al vaker is voor gekomen met eenzelfde klacht, een groen beeld.
Graag zou ik willen weten of dat nog vaker is voor gekomen en waar dat eventueel aan kan liggen. Misschien is het wel een fabrikage fout, wie het weet mag het zeggen.
Ben benieuwd!!

« Laatst bewerkt op: 17-09-2011, 09:25:37 door marcus »

Pagina's: [1]

`