Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-10-2024, 15:09:00

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Errrrggg rustig......  (gelezen 3256 keer)

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Gepost op: 05-04-2011, 09:53:07 »
....... rondom deze mVision HD-300 combo net. Volgens mij is deze ontvanger over z'n hoogtepunt heen wat mogelijkheden betreft. Er komen maar mondjesmaat updates uit. Dat mondjesmaat is niet zo heel erg, maar de laatste updates zijn regelrechte pulp. Ik had het eerst helemaal niet in de gaten, maar het beeld vertraagd en stotterd en dat deed ie niet toen ik hem kocht. Maar naar een paar updates terug gegaan en nu is dat vertragen en stotteren van beeld voorbij.

Ik vind het sowieso vreemd dat je helemaal niet met de maker(s) van die updates in contact kunt komen. Op deze manier ben je "overgeleverd" aan iets waar je totaal geen invloed op hebt. Dus voor mij (voorlopig) géén update meer.

-= GensNet =-

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Errrrggg rustig......
« Reactie #1 Gepost op: 05-04-2011, 10:52:13 »
Mvsion zit gewoon in Rotterdam. Neem eens contact met ze op zou ik zeggen....

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Reactie #2 Gepost op: 09-04-2011, 23:01:01 »
Citaat van: MrSat;42163
Mvsion zit gewoon in Rotterdam. Neem eens contact met ze op zou ik zeggen....

Dàt is mijn vraag niet. Hoe kom ik in contact met de maker(s) van die update? Om dit via via te moeten doen, vind ik erg vreemd en geheimzinnig. Dus hoe kom ik met de maker rechtstreeks in contact?

-= GensNet =-

Offline MrSat

• Global Moderator

Errrrggg rustig......
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2011, 20:47:16 »
Als je zelf wat in  te brengen hebt misschien wel maar anders gewoon niet. Niet geheimzinnig ofzo maar het moge duidelijk zijn waarom ze niet zomaar hun identiteit op straat gooien.

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Reactie #4 Gepost op: 16-04-2011, 15:13:12 »
Citaat van: MrSat;42232
Als je zelf wat in  te brengen hebt misschien wel maar anders gewoon niet. Niet geheimzinnig ofzo maar het moge duidelijk zijn waarom ze niet zomaar hun identiteit op straat gooien.

L*lkoek en nog eens GROTE l*lkoek. Je komt echt met niemand in contact en dat heeft alles met geheimzinnigheid te maken. Zou dit niet met geheimzinnigheid te maken hebben, zou je met de maker(s) van die updates in contact kunnen komen.......

-= GensNet =-

Offline ruud d groot

• http://

Errrrggg rustig......
« Reactie #5 Gepost op: 16-04-2011, 19:56:53 »
Citaat van: gensnet;42289
L*lkoek en nog eens GROTE l*lkoek. Je komt echt met niemand in contact en dat heeft alles met geheimzinnigheid te maken. Zou dit niet met geheimzinnigheid te maken hebben, zou je met de maker(s) van die updates in contact kunnen komen.......

-= GensNet =-

je komt nooit in contact met de soft-makers ,ze passen wel op ,ik zou zeggen verdiep je in de matérie en dan snap je misschien waarom ze niet openbaar bereikbaar zijn, als je een m-vision koop om gewoon tv te kijken is er niets mis mee,maar ja jij wil meer ,en dat kan ,mits alles klopt
en de jongens in rotjeknor weten precies wat er aan de hand is ,aardige boy's zijn het.
zelf ben ik jaren moderator bij m-vision geweest ,vandaar dat ik weet waar het om gaat

wil je echt meer koop dan een vu+ duo of een dream, maar verdiep je eerst in de matérie ,daarna kun je pas gaan schelden (mits daar aanleiding voor is)
groetjes ruud
ik heb een dreambox 7020,nokia 9500, xtreme,echostar,maxplus

Offline MrSat

• Global Moderator

Errrrggg rustig......
« Reactie #6 Gepost op: 16-04-2011, 20:46:50 »
Ik geef het op .......

Offline ruud d groot

• http://

Errrrggg rustig......
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2011, 20:50:49 »
Citaat van: MrSat;42291
Ik geef het op .......

gelijk heb je
groetjes ruud
ik heb een dreambox 7020,nokia 9500, xtreme,echostar,maxplus

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2011, 18:39:12 »
> als je een m-vision koop om gewoon tv te kijken is er niets mis mee, maar ja jij wil meer

Dàt  maakt jij ervan dat ik méér wil dan gewoon televisie kijken om een excuus te hebben waarom maker(s) van updates zich verstoppen. Waarom verstoppen die zich? Omdat ze duidelijk iets te verbergen hebben. Als ik gewoon naar BVN of Nederland 1 tot en met 3 kijk (Dàt is namelijk gewoon televisie kijken!) en het beeld bevriest of staat een moment stil, omdat is gebleken dat de laatste paar updates eerste klas bagger zijn en dat ik daar graag met de maker(s) in contact wil komen, maar aan alle kanten gedwarsboomd wordt, zegt mij dit al genoeg. Ik heb min of meer door het paard- achter de wagen te spannen door een paar updates terug te gaan- het "probleem" zelf opgelost. Maar dat is dus niet de goede manier met iedere keer pulp updates.

Op deze manier is mVision het "krediet" bij mij behoorlijk aan het verspelen en dat vind ik erg jammer, omdat het een- in de basis- goede ontvanger is om gewoon televisie te kunnen kijken.

-= GensNet =-

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Reactie #9 Gepost op: 17-04-2011, 23:13:01 »
Citaat van: MrSat;42291
Ik geef het op .......

Zijn mijn argumenten nu al niet meer te weerleggen? Mensen reageren meestal altijd zo als ze weten dat ik gelijk heb, maar dit op deze manier proberen te camoufleren door meteen met de discussie te stoppen. Dat is namelijk de makkelijkste manier om niet je gezicht te verliezen. Hieruit blijkt des temeer dat de mVision ontvangers hun langste tijd gehad hebben.

Moet zo langzamerhand maar eens om gaan kijken naar een andere ontvanger waar je wel gewoon televisie mee kunt kijken en waar de maker(s) van updates zich niet verstoppen.

-= GensNet =-

Offline mauspartyhouse

• Nieuwe gebruiker
  • *

Errrrggg rustig......
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2011, 10:20:37 »
Citaat van: gensnet;42307
Zijn mijn argumenten nu al niet meer te weerleggen? Mensen reageren meestal altijd zo als ze weten dat ik gelijk heb, maar dit op deze manier proberen te camoufleren door meteen met de discussie te stoppen. Dat is namelijk de makkelijkste manier om niet je gezicht te verliezen. Hieruit blijkt des temeer dat de mVision ontvangers hun langste tijd gehad hebben.

Moet zo langzamerhand maar eens om gaan kijken naar een andere ontvanger waar je wel gewoon televisie mee kunt kijken en waar de maker(s) van updates zich niet verstoppen.

-= GensNet =-

Hé Gensnet
Ik draai zelf op de nieuwste gxmax FW en heb geen enkel probleem met freezes.

Bij welke fw heb je de freezing problemen?

Offline gensnet

• Reguliere gebruiker
  • **

Errrrggg rustig......
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2011, 12:25:49 »
Citaat van: mauspartyhouse;42310
Hé Gensnet
Ik draai zelf op de nieuwste gxmax FW en heb geen enkel probleem met freezes.

Bij welke fw heb je de freezing problemen?

Dàt is niet precies meer na te gaan welke versie dat doet, omdat dit probleem erg geruisloos ging. Het moet in ieder geval in de twee updates 5.92 en/of 5.95 liggen, want nu zit er 5.90 in en die doet het goed. Ik had het eerst helemaal niet in de gaten dat het wel eens aan de bagger updates zou kunnen liggen. Er waren al een paar updates eerder uiterst "dubieus", omdat die de zenderlijst wiste. Bij update 5.95 staat er nu een waarschuwing bij en zoiets had ik dus graag de maker(s) willen melden bij de eerdere updates die dat óók doen: zenderlijst geheel wissen. Dat bevriezen en stil staand beeld doet ie niet bij alle zenders en dat kan te maken hebben op wat voor symboolrate de zender uitzendt. Ik heb opnames van BVN en Ned. 2 die dezelfde verschijnselen vertonen. Ik heb de zaak op de gok terug gezet naar versie 9.50 en die doet het goed.

-= GensNet =-

Offline ted67

• Nieuwe gebruiker
  • *

Errrrggg rustig......
« Reactie #12 Gepost op: 24-05-2011, 19:20:11 »
Citaat van: gensnet;42161
....... rondom deze mVision HD-300 combo net. Volgens mij is deze ontvanger over z'n hoogtepunt heen wat mogelijkheden betreft. Er komen maar mondjesmaat updates uit. Dat mondjesmaat is niet zo heel erg, maar de laatste updates zijn regelrechte pulp. Ik had het eerst helemaal niet in de gaten, maar het beeld vertraagd en stotterd en dat deed ie niet toen ik hem kocht. Maar naar een paar updates terug gegaan en nu is dat vertragen en stotteren van beeld voorbij.

Ik vind het sowieso vreemd dat je helemaal niet met de maker(s) van die updates in contact kunt komen. Op deze manier ben je "overgeleverd" aan iets waar je totaal geen invloed op hebt. Dus voor mij (voorlopig) géén update meer.

-= GensNet =-

Ik heb ook last deze problemen naar welke update ben jij terug gegaan?

ted67

Offline REVINK

• Nieuwe gebruiker
  • *

Errrrggg rustig......
« Reactie #13 Gepost op: 25-05-2011, 17:12:34 »
Hai Ted,

Had een upgrade gedaan naar 5.97 en had af en toe last van freezes.
Ik ben teruggegaan naar 5.90 Hou je op de hoogte of ik geen last meer heb van freezes. :)

Grtz, René.

Offline REVINK

• Nieuwe gebruiker
  • *

Errrrggg rustig......
« Reactie #14 Gepost op: 14-06-2011, 14:01:03 »
Welke firmware gebruik jij dan? Ik ben teruggegaan naar de F5.90 van de GXMax site. Als ik de originele firmware van Mvision er op zet heb je uiteraard geen CCcam. Echter heb ik met de 5.90 nog steeds last van Freezes maar inderdad wat minder dan de laatste versies.
Pagina's: [1]

`