Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-12-2024, 11:20:11

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: SAB Explorer pvr sc problemen opnemen  (gelezen 2881 keer)

Offline 1403carla

• Nieuwe gebruiker
  • *

SAB Explorer pvr sc problemen opnemen
« Gepost op: 19-08-2010, 16:13:48 »
ik heb een SAB explorer pvr sc receiver en een schotel met een dubbele LNB. Wij konden altijd een kanaal opnemen en het andere kanaal kijken (wonen in Spanje). We hebben niets veranderd aan de instellingen en toch lukt het nu niet meer. We kunnen nog wel opnemen maar als we dan een ander kanaal willen kijken staat die op gecodeerd kanaal. Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet goed. Wie helpt??

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 19-08-2010, 16:44:08 »
Ik lees net in een andere posting dat je toen de HDD kapot was je een fabrieksreset hebt gedaan. Let wel hiermee gaan ALLE instellingen verloren.

Weet je zeker dat alle instellingen juist staan. Speciaal met PVR is het belangrijk dat er TWEE aansluitingen vanaf de schotel naar de ontvanger gaan zodat deze twee ingangen onafhankelijk van elkaar kunnen werken. Dit moet je echter wel aangeven in je LNB instellingen/Setup.  Ik ken deze ontvanger niet zelf maar elke ontvanger gaat ongeveer hetzelfde. Staan deze instellingen niet goed kan je van deze problemen krijgen.

Wat je ook kan doen is een mailtje sturen naar SAB-satellite in Rotterdam (importeur) en je vraag daar voorleggen.

Offline Julius

• Super gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2011, 10:37:45 »
Ook moet je er voor zorgen dat de zenderlijst van tuner 1 en 2 precies gelijk zijn.
En het opnemen moet altijd via tuner 2 gebeuren.:smile:
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG