Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

22-09-2023, 11:30:02

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Hepl  (gelezen 155 keer)

Offline johan_56

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hepl
« Gepost op: 02-06-2010, 01:00:18 »
Ik heb help nodig met myn satellite receiver, myn receiver is een Nextvision NV-8050 DCI SKY ik heb him zo 3 jaar gebruikt maar nu heb  ik er problem. De problem is ik kan geen kanaal zoeken hij vindt helemaal niets terwijl de frequentie is heel sterk in signle ook. ik heb ook de factory resetting gebrukt maar dannog doet het niet. HELP HLEP PLZ

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Hepl
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2010, 09:49:44 »
heel vreemd probleem johan??

Als hij zowel signaal als kwaliteit geeft zou er signaal vanuit de satelliet moeten zijn.  (PS verdwijnt deze balk als je de kabel naar de schotel loshaalt??) Wat ook kan zijn is dat je op de verkeerde sateliet zit?

Offline johan_56

• Nieuwe gebruiker
  • *

Ja het is heel vreemd.
« Reactie #2 Gepost op: 03-06-2010, 17:39:03 »
ja hij geeft singnaal als kwaliteit en het is vanuit de satelliet zelf, als ik de kabel uithaal dan heb ik helemaal niets met anderworden dan zie alleen maar 15% van signaal maar niets van kwaliteit. De receiver is aangesloten aan het motor dus hij drijd wel als ik een ander satelliet kiez bijvoorbeld van Astra 1 naar Astra 2 alles doet het hele goed ik zie de kwaliteit een singaal ook maar waneer ik druk op kanaalen zoeken hij zoekt het wel maar vindt helemaal niets geen radio geen kanaalen . en dat is de probleem waar ik me zet.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Hepl
« Reactie #3 Gepost op: 04-06-2010, 00:48:54 »
Ik ken de ontvanger zelff niet maar ik ga je toch proberen te helpen.

Als je deze zenders zoekt laat hij dan geen TV lijst een een radio lijst zien??

Zit er geen knop de afstandsbediening waarmee je schakelt tussen de radio en TV kanalen?
Pagina's: [1]

`