Ik vind het een mooie ontvanger met veel mogelijkheden zoals inbouw van HD 2 tuners enz en nu blijkt dat er dus nog meer mee kan.
Mijn eerste keuze was een Topfield geloof 7710 maar heb in diverse fora veel slechte berichten gelezen over die ontvanger
Ja dan heb je nog de Dreambox ontvanger maar die sluit ik puur op uiterlijk uit. Die lelijke golf over de frontplaat vind ik echt geen smoel
Van de Vantage heb ik nooit gehoord maar vind hem qua uiterlijk niet verkeerd en heb hem eerlijk gezegd in mijn vergelijk steeds overgeslagen. Don't ask me why.
De Rebox sprong er gewoon uit en wat niet supperbelangrijk is maar wel mooi megenomen is dat hij in de breedte excact hetzelfde is dan mijn BluRay speler en dat staat dan weer netjes.
Maar waarom de vraag. Is de keuze niet ok of heb je een ander voorstel voor een ontvanger die beter is.
ik persoonlijk vind de relook goed maar als je echt rustig tv wil kijke met een stabile software zo ik tog sneller kiezen voor een dreambox of vu+ singel of duo
de relook ben je lang mee bezig is echt voor de hobby als je veel tijd heb mijn meening
als je ook vroeg of laat met cardsharing wil gaan doen pak iets anders.
als je via origneele kaart gaat kijken is relook ook perfect.
relook ipbox en vizyon revolution
zijn zelfde boxen andere naamen
prijs verschil