Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

14-10-2024, 14:13:00

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Is dit een goede keuze  (gelezen 2367 keer)

Offline bukkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Is dit een goede keuze
« Gepost op: 23-05-2010, 16:16:57 »
Ik heb 1 HD TV met beeld van 104 cm en een 2e TV ook LCD maar zonder HD
Zou voor TV 1 een Rebox RE 9000 PVR willen aanschaffen en voor de kleinere TV een Rebox RE 2250.
Ik wil voor de HD TV het Entertainment HD pakket van Canal Digitaal inc. Internet en bellen en voor de 2e TV volstaat het basispakket van Canal Digitaal
Nu lijkt het mij erg leuk om ook de vrije canalen van de 2e Astra satteliet en de Hotbird signalen te kunnen oppikken.
Hiervoor had ik bedacht om een Technisat Multyenne schotel aan te schaffen alleen kom ik er niet uit welke ik nodig zou hebben.
Mijn vragen zijn of ik qua ontvangers een goede keus doe en ten tweede is de Technisat Multiyenne geschikt voor mijn wensen en welke Multiyenne zou ik moeten nemen:confused:

Tis een heel rijtje waar iemand naar ik hoop een goed antwoord kan geven.
Vast bedankt

Offline samlittle

• Super Premium gebruiker

neem die met
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2010, 19:11:56 »
Citaat van: bukkie;39239
Ik heb 1 HD TV met beeld van 104 cm en een 2e TV ook LCD maar zonder HD
Zou voor TV 1 een Rebox RE 9000 PVR willen aanschaffen en voor de kleinere TV een Rebox RE 2250.
Ik wil voor de HD TV het Entertainment HD pakket van Canal Digitaal inc. Internet en bellen en voor de 2e TV volstaat het basispakket van Canal Digitaal
Nu lijkt het mij erg leuk om ook de vrije canalen van de 2e Astra satteliet en de Hotbird signalen te kunnen oppikken.
Hiervoor had ik bedacht om een Technisat Multyenne schotel aan te schaffen alleen kom ik er niet uit welke ik nodig zou hebben.
Mijn vragen zijn of ik qua ontvangers een goede keus doe en ten tweede is de Technisat Multiyenne geschikt voor mijn wensen en welke Multiyenne zou ik moeten nemen:confused:

Tis een heel rijtje waar iemand naar ik hoop een goed antwoord kan geven.
Vast bedankt

neem die ene multiyenne met 4uitgangen
dan heb je beeld op twee kijk plekken en zo kan je ook opnemen zonder last te hebben van de limiet van wat je kan opnemen
zonder probleem
en met de juiste software kan je 10keer meer met die box
enigma2, nlb, sifteam
zelf kan je basis namen van canal digitaal en de rest van die zenders nemen via cardsharing

suc6

Offline bukkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Is dit een goede keuze
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2010, 19:59:44 »
Citaat van: samlittle;39240
neem die ene multiyenne met 4uitgangen
dan heb je beeld op twee kijk plekken en zo kan je ook opnemen zonder last te hebben van de limiet van wat je kan opnemen
zonder probleem
en met de juiste software kan je 10keer meer met die box
enigma2, nlb, sifteam
zelf kan je basis namen van canal digitaal en de rest van die zenders nemen via cardsharing

suc6

Wat is cardsharing en hoewerkt dit. Kan ik dan toch het 20 Mbit Internet abo nemen
Dit hele plan is onstaan omdat mijn huidige Internet + bellen KPN 20Mbit en mijn Ziggo kabelabonement een kleine 40 euro duurder is per maand dan dat ik een schotel neem met Internet + bellen van Canaal Digitaal (Internet via ONLINE)

Offline samlittle

cardsharing
« Reactie #3 Gepost op: 23-05-2010, 20:59:04 »
cardsharing is een mooie systeem
Als je een basis abbo neem met internet bv
Geniet je van alles
Je basis abbo vul je bij met cardsharing, je betaal iemand wat mony en die zorg dat je de bij vullende zenders krijg
Dat gaat allemaal via internet
En zo krijg je 500 plus zenders bij, veel goedkoper.
Weet wel dit is een ilegaal manier om betaalde zenders te zien.
Maar een geweldige manier.

Offline bukkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Is dit een goede keuze
« Reactie #4 Gepost op: 23-05-2010, 21:15:53 »
Citaat van: samlittle;39244
cardsharing is een mooie systeem
Als je een basis abbo neem met internet bv
Geniet je van alles
Je basis abbo vul je bij met cardsharing, je betaal iemand wat mony en die zorg dat je de bij vullende zenders krijg
Dat gaat allemaal via internet
En zo krijg je 500 plus zenders bij, veel goedkoper.
Weet wel dit is een ilegaal manier om betaalde zenders te zien.
Maar een geweldige manier.

Ok dat snap ik op de technische gegevens na maar daar is altijd achter te komen.
Je moet alleen iemand vinden die dit met je wilt delen en je bent dus altijd afhankelijk van de ander.
Ben niet vies om eens wat illegaals te doen maar die afhankelijkheid dat stoot me een beetje tegen de kop.
Maar ok dat was de discussie niet.
In ieder geval bedankt voor je antwoord over de apparatuur. Mijn zoekwerk heeft dus kwalitatief wel iets goeds opgeleverd. Nu er nog achter zien te komen hoe Canaal Digitaal rekent als je 2 ontvangers in huis hebt met verschillende pakketten. Daar kan ik niets over vinden op de site van Canal Digitaal

Offline samlittle

kijk hier
« Reactie #5 Gepost op: 23-05-2010, 21:28:13 »
kijk hier op deze forum onderin vind je een mooie link waar je zulke mensen vind die singiaal wil door geven
Ja dat is een geluk die je moet hebben om een goeie te vinden.zoek niet te ver.
Bij C.D. Heb je een basis voor 9.95 en voor een tweede kaart betaal je iets van 2euro extra of zo
Kijk wel volgens mij zijn er nu andere prijzen.
Een vraag waarom die box 9000?

Offline bukkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Is dit een goede keuze
« Reactie #6 Gepost op: 23-05-2010, 23:10:54 »
Ik vind het een mooie ontvanger met veel mogelijkheden zoals inbouw van HD 2 tuners enz en nu blijkt dat er dus nog meer mee kan.
Mijn eerste keuze was een Topfield geloof 7710 maar heb in diverse fora veel slechte berichten gelezen over die ontvanger
Ja dan heb je nog de Dreambox ontvanger maar die sluit ik puur op uiterlijk uit. Die lelijke golf over de frontplaat vind ik echt geen smoel
Van de Vantage heb ik nooit gehoord maar vind hem qua uiterlijk niet verkeerd en heb hem eerlijk gezegd in mijn vergelijk steeds overgeslagen. Don't ask me why.
De Rebox sprong er gewoon uit en wat niet supperbelangrijk is maar wel mooi megenomen is dat hij in de breedte excact hetzelfde is dan mijn BluRay speler en dat staat dan weer netjes.
Maar waarom de vraag. Is de keuze niet ok of heb je een ander voorstel voor een ontvanger die beter is.

Offline samlittle

ja ik vind de relook goed maar
« Reactie #7 Gepost op: 23-05-2010, 23:40:25 »
Citaat van: bukkie;39253
Ik vind het een mooie ontvanger met veel mogelijkheden zoals inbouw van HD 2 tuners enz en nu blijkt dat er dus nog meer mee kan.
Mijn eerste keuze was een Topfield geloof 7710 maar heb in diverse fora veel slechte berichten gelezen over die ontvanger
Ja dan heb je nog de Dreambox ontvanger maar die sluit ik puur op uiterlijk uit. Die lelijke golf over de frontplaat vind ik echt geen smoel
Van de Vantage heb ik nooit gehoord maar vind hem qua uiterlijk niet verkeerd en heb hem eerlijk gezegd in mijn vergelijk steeds overgeslagen. Don't ask me why.
De Rebox sprong er gewoon uit en wat niet supperbelangrijk is maar wel mooi megenomen is dat hij in de breedte excact hetzelfde is dan mijn BluRay speler en dat staat dan weer netjes.
Maar waarom de vraag. Is de keuze niet ok of heb je een ander voorstel voor een ontvanger die beter is.

ik persoonlijk vind de relook goed maar als je echt rustig tv wil kijke met een stabile software zo ik tog sneller kiezen voor een dreambox of vu+ singel of duo
de relook ben je lang mee bezig is echt voor de hobby als je veel tijd heb mijn meening
als je ook vroeg of laat met cardsharing wil gaan doen pak iets anders.
als je via origneele kaart gaat kijken is relook ook perfect.
relook ipbox en vizyon revolution
zijn zelfde boxen andere naamen
prijs verschil
« Laatst bewerkt op: 23-05-2010, 23:43:04 door samlittle »
Pagina's: [1]

`