Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

05-12-2024, 02:43:36

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Televisie online voor sdlechts 7,50 euro enmalig, wat klopt hier niet?  (gelezen 2262 keer)

Offline Ilse

• Super gebruiker

Ik ga geen link plaatsen, want dat had ik op een ander forum al gedaan. Nou ja, het was niet eens een link, meer een aanduiding om te vragen wat het is. Een moderator was niet blij, maar het is daar een verschrikkelijk streng forum, veel mensen zijn daardoor al uitgeweken.

Kan iemand mij uitleggen wat televisie online is, ik bedoel wat ik wel eens op marktplaats tegen kom?

Zijn dat van die sites die lucht verkopen waar het bij een beetje zoeken ook te vinden is, of heb ik dat mis?

Wat is het anders?

Hopelijk mag ik het vragen, want anders weet ik nog steeds niet wat het is.

Offline alain

• Super Premium gebruiker

Televisie online voor sdlechts 7,50 euro enmalig, wat klopt hier niet?
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2010, 23:41:21 »
online tv kijken zegt genoeg ,met een beetje zoekwerk in google kom je heel veel site die online tv kanalen aanbieden van over de hele wereld
en daar hoef je zelfs NIET voor te betalen
langs de andere kant heb je programmas die je moet installeren en ,hier zijn dan de vele kanalen al in opgenomen ,dus je hoeft zelf niet te zoeken op het net
sommige programmas zijn gratis,andere moet je voor betalen zoals in jouw voorbeeld
veel van die zenders zijn nog niet eens live
wat er ook wordt beweerd in die site ,ik zou daar maar weinig geloof aan hechten(heb de site bezocht)
kan absoluut niet dat je voor een eenmalige bijdrage van 7.50 euro alle nederlandse zenders kunt bekijken
dus niet doen

Offline terrestrial

« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2010, 12:01:33 »
Wat je meestal op marktplaats tegen komt is gewoon onzin. Voor die 7,50 krijg je een link naar een website waar weer links op staan naar gratis streams op het internet, die je met een beetje zoeken vaak toch al zelf had kunnnen vinden.

Dat wil niet zeggen dat betaalde streaming niet bestaat. Er zijn div mensen die hun slingbox vooral in de VS aanbieden aan anderen. Het is zelfs een commerciele aanbieder daarvoor, maar die is wel extreem prijzig.

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2010, 14:14:22 »
En €7,50 eenmalig ?    Dat kan volgens mij nooit legaal zijn. Er moet ongetwijfeld iets van rechten betaald worden aan de zenders.

Sommige kanalen zou je officieel niet eens buiten hun doelgroepland mogen bekijken.

Marcus
Pagina's: [1]

`