Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

13-11-2024, 08:52:15

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Heeft het binnenste staafje van een oud model digitenne binnen antenne geen dopje?  (gelezen 2215 keer)

Offline Ilse

• Super gebruiker

Misschien heeft mijn vraag in dit topic een betere plaats:

Mijn digitenne antenne, het oude binnen model (Samsung) is van de vensterbank gevallen, open gegaan, maar niet stuk.

Er zitten drie staafjes in, maar ik heb maar twee afschermdopjes gezien aan de twee buitenste staafjes, het middelste staafje heeft geen dopje, klopt dat?

Ik denk dat het met de rand van de behuizing te maken heeft, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Ik denk dat je de antenne zo weer dichtkunt klikken als die nog werkt. die dopjes dienen waarschijnlijk alleen als isolator of dat die beter klik in het plastic omhulsel.  

Advies.  Doet die het nog?? ->>  dan gewoon dichtklikken en misschien de delen  vastlijmen met secondenlijm.

Offline Ilse

• Super gebruiker

Dat dicht klikken is volgens mij het probleem niet, maar ik zou graag willen weten of naast de buitenste staafjes het middelste staafje ook een dopje behoord te hebben.

Niemand die mij daar duidelijkheid over kan geven, zelfs KPN niet, want na verwijzing om een nieuwe te bestellen, vroeg ik het nogmaals , maar dan of ze het aan de technische dienst wilde vragen, ik kreeg toen kosteloos een nieuwe toegestuurd. Dat is zeer vriendelijk, maar staat veel minder stabiel.

Ik heb al op google gezocht, maar ik kan niets vinden.

Als iemand mij een antwoord op kan geven of op het middelste antenne staafje ook een plastiek hoedje hoort, dan hoor ik dat graag.

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Dat plastic hoedje heeft geen functionaliteit voor de ontvangst. Dus of er nu wel of geen dopje opzit maakt in dit geval niet uit.
Pagina's: [1]

`