Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

15-10-2024, 11:24:55

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Aston module 2.1800  (gelezen 3143 keer)

Offline nicoboots

• Nieuwe gebruiker
  • *

Aston module 2.1800
« Gepost op: 18-01-2010, 10:38:39 »
Sinds 1,5 jaar woon ik in Italië en kijk via Canal Digitaal naar de NL-zenders. Een grote bron van irritatie is dat het beeld van de gecodeerde zenders per avond een aantal seconden wegvalt (soms wel 5x in een uur) en dat daarna de CAM opnieuw wordt geinitialiseerd. De Canal Digitaal kaart zit in een Aston module 2.1800 die op zijn beurt in een C-Tech 2100 Plus sat-receiver is geschoven. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en hoe het probleem op te lossen. Tijdens een vakantie in NL ben ik naar de winkel teruggegaan, waar ze voor mij de laatste hard- en software update voor de C-Tech hebben geïnstalleerd. Het probleem was daarmee niet verholpen. Heeft iemand ooit dezelfde problemen ondervonden en wat was toen de oplossing?

Offline satboxman

• Premium gebruiker

Aston module 2.1800
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2010, 14:25:26 »
Citaat van: nicoboots;37889
Sinds 1,5 jaar woon ik in Italië en kijk via Canal Digitaal naar de NL-zenders. Een grote bron van irritatie is dat het beeld van de gecodeerde zenders per avond een aantal seconden wegvalt (soms wel 5x in een uur) en dat daarna de CAM opnieuw wordt geinitialiseerd. De Canal Digitaal kaart zit in een Aston module 2.1800 die op zijn beurt in een C-Tech 2100 Plus sat-receiver is geschoven. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en hoe het probleem op te lossen. Tijdens een vakantie in NL ben ik naar de winkel teruggegaan, waar ze voor mij de laatste hard- en software update voor de C-Tech hebben geïnstalleerd. Het probleem was daarmee niet verholpen. Heeft iemand ooit dezelfde problemen ondervonden en wat was toen de oplossing?
Aston heeft voor de  aston module  al nieuwe software met de naam 223.00   beschikbaar.  Maar die kan  alleen met behulp van een topfield  5000-6000    pvr   en pc  upgedate worden.   zie aston .fr   of opsturen naar bijv  bombeeck.nl
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG