14-01-2025, 06:20:07

`

Auteur Topic: TV Vlaanderen ruilen tegen Canal Digitaal Entertainment pakket, wie helpt?  (gelezen 2955 keer)

Offline Swiss2K

• Nieuwe gebruiker
  • *
Beste zuiderburen,

Ik bied aan een geactiveerde Canal Digitaal smartcard met het entertainment pakket, in ruil voor een geactiveerde TV Vlaanderen smartcard.

Een andere optie is dat iemand in Belgie een door mij zelf gekochte TVV kaart activeert als Extra kaart. Wie helpt?

Bedankt!
« Laatst bewerkt op: 02-07-2010, 10:35:39 door Swiss2K »

Offline hardyscript

• Nieuwe gebruiker
  • *
hey
« Reactie #1 Gepost op: 09-07-2010, 14:42:51 »
Citaat van: Swiss2K;39469
Beste zuiderburen,

Ik bied aan een geactiveerde Canal Digitaal smartcard met het entertainment pakket, in ruil voor een geactiveerde TV Vlaanderen smartcard.

Een andere optie is dat iemand in Belgie een door mij zelf gekochte TVV kaart activeert als Extra kaart. Wie helpt?

Bedankt!

hey , ik ben ook nieuw op dit forum , ik zou een pakket tv vlaanderen nemen

welk pakket zou je willen ?

groeten

Offline Swiss2K

• Nieuwe gebruiker
  • *
TV Vlaanderen als extra kaart activeren voor Nederlander, wie helpt?
« Reactie #2 Gepost op: 09-07-2010, 17:56:18 »
Citaat van: hardyscript;39496
hey , ik ben ook nieuw op dit forum , ik zou een pakket tv vlaanderen nemen

welk pakket zou je willen ?

groeten

Het gaat mij alleen om het standaard pakket. Alle andere (Discovery e.d.) heb ik al op mijn CDS kaart. Ik zoek eigenlijk iemand met een TVV abonnement die mijn kaart wilt activeren als tweede kaart (het 2,50 per maand extra kaart abonnement).

Dus kosten voldoe ik per jaar, uiteraard inclusief activeringskosten en wat extra voor de moeite.

Offline patje

• Nieuwe gebruiker
  • *
hallo
« Reactie #3 Gepost op: 09-10-2010, 19:51:32 »
Beste zuiderburen,

Bedankt!

Hallo,

Heb een starterspakket van canal digitaal die ik wil activeren, heb een nederlands adres nodig, kan je helpen met tv vlaanderen

MVG

Offline patje

• Nieuwe gebruiker
  • *
hallo
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2010, 16:29:28 »
Citaat van: Swiss2K;39498
Het gaat mij alleen om het standaard pakket. Alle andere (Discovery e.d.) heb ik al op mijn CDS kaart. Ik zoek eigenlijk iemand met een TVV abonnement die mijn kaart wilt activeren als tweede kaart (het 2,50 per maand extra kaart abonnement).

Dus kosten voldoe ik per jaar, uiteraard inclusief activeringskosten en wat extra voor de moeite.

Nog zin in een wissel, wil graag canal digital

Offline Janvw

• Nieuwe gebruiker
  • *
TV Vlaanderen als extra kaart activeren voor Nederlander, wie helpt?
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2010, 17:58:16 »
Beste zuiderburen,

Bedankt!

Hallo, ik heb ook een Tv-Vlaanderen kaart en zou graag ruilen met een Nederlandse!? Ik ben van het Gentse.

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG