Hallo!
Ik ben nieuw op het gebied van satelliet-tv en ik ben van plan er een ontvanger (en schotel) aan te schaffen voor de FTA zenders uit de UK (itv,c4 etc.)
Wat raden jullie me aan bij het kopen voor ontvanger?
Vorige week was er een heel pakket in de aanbieding bij de Praxis ( http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/371/371531.gif ) maar die was nu opeens 179 euro en naar mijn idee was dat net iets te veel voor de prijs/kwaliteit verhouding.
Welke ontvanger raden jullie me aan?
Dingen als Cardsharing lijken me ook allemaal wel wat maar ik heb niets om te sharen en ben nog maar een beginneling dus laat ik maar eens beginnen met FTA zenders uit de UK al hoor ik wel veel goede dingen over bijvoorbeeld Dreambox.
Groeten
TJ
de reelbox a g is de duurste, en dan de dreambox 8000 ,999 euro. Maar ik zou om te begiinen wel een midden klasse common interface HD ontvanger kopen , die goed met de canaal digitaal module en smartcard over weg kan , Want met een fta set is dat onmogelijk .En waarom zou je jezelf direct al een onoverkomelijke grens leggen .
Wat betreft de ontvangst mogelijk heden. Ook het HD is nu een verplichting , omdat die ontvangers mpeg 4 kunnen en die compressie zal meer en meer invoer van plaatsvinden ook met de sd zenders(pal), En dan komen wij bij de schotels (dish)en kabels die nodig zijn . Ga voor kwaliteit bij lnb`s switchen enschotels zoals triax , hirschman . fuba ,technisat om er een paar tenoemen . De coax satkabel is tegenwoordig al met 120db afscherming te koop (dat is een goede garantie tegen storingen) en ook het aanleggen(waterdicht) en richten,moet even goed gebeuren , En het merk ontvanger buiten de bovenste 2 , Ga naar de goede satshop die achter zijn producten staat, nog vragen ?