Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

15-10-2024, 12:39:29

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Doelstellingen "Onafhankelijke Vereniging Voor Schotelbezitters".  (gelezen 1208 keer)

Offline Chris Sierat

• Super Premium gebruiker

Beste Schotelgenoten,

Hierbij de doelstellingen van de nieuw op te richten "Onafhankelijke Vereniging Voor Schotelbezitters":

- Het behartigen en verdedigen van de belangen der leden overeenkomstig het recht van vrije nieuwsgaring in de breedste zin van het woord, zonder winstoogmerk voor de vereniging.

- Het verenigen van gelijkgezinde leden, om het uitwisselen van idëen, het ontplooien van gezamelijke activiteiten en het op een legale wijze uitdiepen van techniek en ontvangst op Satellietgebied.

- Het aanpakken van alle vraagstukken binnen het kader van haar bevoegdheid, het bevorderen van een goede relatie en samenwerking met alle marktpartijen vanuit een volledig onafhankelijke positie voor onze leden.

- Het bieden van een herkenbaar klankbord, hulp, ondersteuning en advies voor onze leden.

Dit is mijn voorlopig eindresultaat na 4 weken hard zwoegen en discussiëren op het internet.

Binnen 5 weken moet de vereniging opgericht.
Wie gaat ons en mij helpen?

Groet,  Chris Sierat.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2009, 01:30:41 door Chris Sierat »
Topfield TF5500PVR Topfield TF7700HDPVR Skystar 2 Aston Seca Dual 2.23 Module Channelmaster schotel 1m.20 draaibaar BlueLine LNB 0.3db Sony Playstation 3 Avid
IEDERE DAG WEER IETS WIJZER!!!!

Offline Dvsat

• Nieuwe gebruiker
  • *

Inmiddels 5 weken verder !
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2009, 00:36:29 »
@Chris,

Inmiddels zijn er 5 weken verstreken en hebben we niet 1x een reactie en/of situatie, en/of vorderingen mogen vernemen.
Wat is de status na 5 weken oprichten ??

Grtz Dvsat

Offline Chris Sierat

Onafhankelijke Vereniging Voor Schotelbezitters
« Reactie #2 Gepost op: 05-11-2009, 18:17:19 »
Citaat van: Dvsat;36799
@Chris,

Inmiddels zijn er 5 weken verstreken en hebben we niet 1x een reactie en/of situatie, en/of vorderingen mogen vernemen.
Wat is de status na 5 weken oprichten ??

Grtz Dvsat

Beste mensen,

Ondanks al mijn inspanningen is het mij niet gelukt een goed bestuur van de grond te krijgen.
Ik ben nog steeds overtuigd van een behoefte voor een belangen vereniging voor schotelbezitters.
Sympathisanten genoeg alleen kwam er ondanks herhaalde verzoeken van mijn kant niet genoeg practische hulp uit deze groep.
Ik stop deze campagne en ga misschien ergens volgend jaar in een andere vorm en beter voorbereid met een nieuwe campagne van start.
Heeft u vragen of nieuwe ideën kunt u ter aller tijden contact met mij opnemen.
Behalve mijzelf heeft deze campagne niemand 1 cent gekost en kan ik alleen maar zeggen dat het me erg spijt dat ik op dit moment niet met een beter eindresultaat heb kunnen komen.

Met vriendelijke groeten:  Chris Sierat.
« Laatst bewerkt op: 05-11-2009, 18:21:04 door Chris Sierat »
Topfield TF5500PVR Topfield TF7700HDPVR Skystar 2 Aston Seca Dual 2.23 Module Channelmaster schotel 1m.20 draaibaar BlueLine LNB 0.3db Sony Playstation 3 Avid
IEDERE DAG WEER IETS WIJZER!!!!

Offline terrestrial

Doelstellingen "Onafhankelijke Vereniging Voor Schotelbezitters".
« Reactie #3 Gepost op: 05-11-2009, 23:04:16 »
Dat is eigenlijk al wat we verwacht hadden, kon ook bijna niet anders.

Je bent in iedergeval zo fatsoenlijk om het te melden. Verder zou ik zeggen steek je tijd in het hobby front  en met beide benen op de grond blijven staan!

Offline sattaz

• Super gebruiker

Doelstellingen "Onafhankelijke Vereniging Voor Schotelbezitters".
« Reactie #4 Gepost op: 10-11-2009, 23:02:11 »
Volgens mij is er geen (grote) behoefte aan een belangenvereniging voor schotelbezitters.
Er zal ook denk ik geen groot vertrouwen zijn dat een belangenvereniging veel zal kunnen bereiken.

Daarnaast lijken mij de doorsnee schotelbezitters rustige personen die eerder
een ingetogen bedachtzame spreekbuis willen in plaats van een wervelwind
met een (zeker op dit moment nog) beperkte kennis van zaken die met van alles
 en nog wat tegelijk bezig is en zichzelf wat al te nadrukkelijk op de voorgrond plaatst.

Met vriendelijke groeten ;)

sattaz
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG