HUUUUUUUULP!!!!!!!!!
Wie kan mij helpen?? Ik heb een Topfield 7700 HSCI welke sinds afgelopen woensdag ineens na 2,5 jaar trouwe dienst niet meer wil opstarten. Eerst starte hij niet op als de CD Ci module erin zat maar zonder wel. Nu wil ook zonder Ci module de ontvanger niet meer opstarten.
Wat gebeurdt er.... druk op de aanknop dan verschijnt in het display "L230". Dan verschijnt "0000" i.p.v. RUN. Hij gaat dan wederom naar stand-by. De "0000" is de tijdsmelding die dan ook volledig weg is en weer op 0 gaat staan. Na 30, 40, 50 keer aan zetten wil hij dan eindelijk aan gaan, module er weer in en alles loopt behalve.........de diseque schakelt niet meer van astra 1 naar 3 terwijl de instellingen goed staan.
Nu heb ik van de importeur de laatste software versie ontvangen (snelle service!!) en deze heb ik erop gezet en dat heeft slechts 1 dag geholpen en daarna was de ellende weer terug!!:drugged:
De Ci module van CD heb ik laten testen bij een sat-winkel en deze werkte met diverse anderen en ook topfield ontvangers prima dus die is het niet maar wat nu.....
?
Graag help, please
Paul