Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

10-12-2024, 02:57:27

Pagina's: [1]

Auteur Topic: TV VLAANDEREN nieuwsbrief!  (gelezen 1423 keer)

Offline alain

• Super Premium gebruiker

TV VLAANDEREN nieuwsbrief!
« Gepost op: 02-06-2009, 20:06:26 »
PROGRAMMAWIJZIGINGEN MGM EN VITALITEIT!

Vitaliteit wordt op verzoek van vele abonnees voortaan ook uitgezonden in prime time! Vanaf 3 juni ontvangt u dit lifestylekanaal dagelijks vanaf 12u 's middags tot 6u 's ochtends. Door deze uurwijziging zal er op dit kanaal geen Playboy TV meer te ontvangen zijn.
Daarnaast zal de internationale welness-zender Body in Balance naar Astra 3 verhuizen en voortaan uitzenden tussen 6u ’s ochtends en 12u ’s middags.
MGM Movie Channel is vanaf 3 juni beschikbaar voor alle abonnees! De zender wordt toegevoegd aan het BasisPakket en verhuist daarmee naar de Astra 1 satelliet.
Action Now!, de filmzender met vooral actiefilms uit de jaren negentig, houdt op te bestaan. Om u als abonnee niet teleur te stellen, wordt deze zender vervangen door MGM Movie Channel. Dit kanaal toont u de fijnste filmpareltjes en de beste kaskrakers uit het rijke archief van MGM, Hollywoods bekendste filmstudio. In tegenstelling tot Action Now!, is MGM Movie Channel 24u per dag beschikbaar voor alle abonnees. De laatste uitzendingen van Action Now! vinden plaats op 31 mei.

Klanten van TV VLAANDEREN kunnen voortaan met een TéléSAT smartcard:confused: kijken naar de Franse zenders.. Uiteraard moet u wel beschikken over een aangepaste installatie
dit gedeelte begrijp ik toch niet zo goed,dit is onzin!
ook als je GEEN klant ben van tv vlaanderen kun je toch naar de franse zenders kijken mits je een telesat kaart heb!

Offline alain

• Super Premium gebruiker

TV VLAANDEREN nieuwsbrief!
« Reactie #1 Gepost op: 03-07-2009, 16:17:02 »
vanaf 1 juli komt er een een einde aan de uitzendingen van Cartoon Network, Boomerang en TCM bij TV VLAANDEREN.

MGM is verhuisd naar astra19 en zou ook voor abbonnees met basispakket toegankelijk zijn
maar vrijwel iedereen kan dit niet ontvangen,ook ik kan deze zender niet ontvangen
bellen naan tvvlaanderen heeft niks uitgehaald
eerst action now kwijt dan MGM en nu cartoon network,booerang en tcm kwijt.
het abbonement uitdoen en gaat de deur uit,er is genoeg alternatief

Offline zeezender

• Reguliere gebruiker
  • **

tvv
« Reactie #2 Gepost op: 03-07-2009, 18:10:25 »
dat je MGM niet kan ontvangen begrijp ik niet .Zowel vroeger in het pluspakket als nu in het standaard pakket is er geen enkel probleem.Wat action now betreft daar kan tvv niets aan verhelpen.Het bestaat gewoon niet meer .Wel jammer van cartoon network maar ik vermoed dat de prijs een probleem was. Vanaf september komt 8tv met geweldig goede serie's erbij

ook het wegvallen van de vlaamse zenders lijkt verholpen ,al willen de weergoden soms toch voor enkele seconden uitval zorgen
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG