Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

14-10-2024, 14:07:21

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: regionale zenders op de dsr2211  (gelezen 1250 keer)

Offline [email protected]

• Nieuwe gebruiker
  • *

regionale zenders op de dsr2211
« Gepost op: 28-05-2009, 21:45:00 »
Wie kan mij vertellen hoe ik de regionale zenders op mijn Phillips Dsr2211 kN Inladen ben al in het bezit van een duo lnb en op mijn Konig sdcr10 is het geen probleem maar met deze kom ik er niet uit.

vr gr Jaap

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 28-05-2009, 23:39:01 »
Niet zo moeilijk hoor!!!

Check of  op kanaal 498 "CDS download" zit??

nee??  --->  Ga naar menu 5 - 5 en laad opnieuw de TV kanalen in . Kies voor "canal digitaal" volgorde!!! (20 minuten!!)

Ja?? -->  dan SECA kaart erin en even met de afstandsbediening uit en dan weer aan zetten(dit doen op kanaal 498). Als het goed is zit er dus oude firmware in de ontvanger krijg je een groene balk onderin met "ontvanger controleert smart"of iets van "downloade"nieuwe firmware"  Nu niets doen en wachten totdat die helemaal klaar is (groene balk gaat dan automatisch weg) Doet die niets dan is de ontvanger reeds voorzien van de nieuwste software.

Druk als die klaar is met updaten het volgende:

Stap 1 - Druk op de MENU-toets van de afstandsbediening.
Stap 2 - Selecteer optie 5 “Kanalen installeren”.
Stap 3 - Selecteer vervolgens optie 6 “Snel kanalen installeren”.
Stap 4 - De ontvanger geeft nu de melding “Complete lijst van kanalen kan gewijzigd worden”. Druk op de OK-toets van de afstandsbediening.
Stap 5 - Druk op de OK-toets om het inladen van kanalen te starten. (30 seconden!!)
Stap 6 - Als de ontvanger klaar is met het inladen van de zenders, ziet u de nieuwe zenderlijst op het scherm. Kies een zender en druk op OK.

KLAAR!!!
SU6

Offline dejager

• Nieuwe gebruiker
  • *

PhilipsDSR 2221
« Reactie #2 Gepost op: 30-05-2009, 22:02:35 »
Als je alle kanalen opnieuw installeert ben je door jou gekozen volgorde kwijt.

Ik had ook enkele zenders niet.

Gebruikt de optie kanalen toevoegen.

Veel sneller:)

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #3 Gepost op: 31-05-2009, 00:58:59 »
Als je met oude firmware in je ontvanger zit zal je die toch eerst moeten updaten alvorens de nieuwe zenderlijst in te laten lopen!

De volgorde is bij canal digitaal goedgekeurde ontvangers vastgesteld (voor elke ontvanger gelijk!)  Deze zenders op een andere volgorde zetten is in deze gevallen niet mogelijk.

De optie snel kanalen installeren bij deze Philips ontvangers duurt ook maar max 30 seconden!  Lijkt me sneller dan met de oude firmware waar dit 20-30 minuten duurde. Een update is echt wel geen overbodige luxe!

Offline papsleef

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #4 Gepost op: 09-06-2009, 20:36:50 »
Het is ook mogelijk door als je zoekt in kanaal digitaal volgorde niet schotel 1 te kiezen maar schotel 2.
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG