Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

21-09-2024, 00:47:28

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Nieuwe DVB-T provider (EDPNET) in Nederland !  (gelezen 2117 keer)

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

Nieuwe DVB-T provider (EDPNET) in Nederland !
« Gepost op: 13-05-2009, 10:35:19 »
EDPnet DigiTV zal zich op de NL markt gaan bezighouden naast telefonie ook met DVB-T diensten.

Isp Edpnet start per 1 juni met digitale tv via de ether in Nederland. Het aanbod van de EDPnet DigiTV-dienst behelst bij aanvang 23 tv-kanalen en 19 radiozenders, en het bedrijf rekent een maandbedrag van 7,50 euro voor de dienst.

Edpnet zal DigiTV zowel los als in combinatie met adsl en/of telefonie aanbieden. In hoeverre er combinatiekortingen worden geboden is nog niet helder: "Er zijn nog gesprekken gaande over mogelijke pakketkortingen, maar hierover zal vlak voor de introductie duidelijkheid worden geschapen", aldus Carl Bosteelf, verantwoordelijk voor de perscommunicatie van Epdnet. Het is nog niet bekend welke tv-kanelen en radiozenders DigiTV zal bevatten, maar waarschijnlijk zal het aanbod in grote lijnen overeenkomen met dat van concurrent Digitenne van KPN. Deze biedt namelijk eenzelfde hoeveelheid tv-kanalen en radiozenders, eveneens voor 7,50 euro per maand.

Om de signalen te kunnen ontvangen moeten gebruikers beschikken over een tv met dvb-t-ondersteuning, maar Edpnet levert voor oudere tv's desgewenst een antenne plus decodeerkastje mee. DigiTV kan ook op een pc worden bekeken; Edpnet levert daartoe een usb-dongle met interne tuner waarop de antenne kan worden aangesloten.

Geïnteresseerden kunnen zich nu al inschrijven voor DigiTV, en degenen die dit voor 1 juli 2009 doen, mogen de aansluitkosten van 20 euro voor een los DigiTV-abonnement of 29,95 euro voor de combipaketten in hun zak houden.

meer info op http://www.edpnet.nl/

Zelf ben ik niet op de hoogte van EDPNET maar ben benieuwd wie er achter zit. Zal me niet verbazen als dit KPN zelf is ;-) Dat EDPNET alle DVB-T zenders heeft uitgerold in Nederland lijkt me onwaarschijnlijk en zal mijns inziens gebruikmaken van bestaande netwerken.

http://www.edpnet.nl/digitvcheck  
lijkt verdacht veel op het KPN netwerk!

Wordt vervolgt denk ik .......

Offline iRuud

• Nieuwe gebruiker
  • *

Nieuwe DVB-T provider (EDPNET) in Nederland !
« Reactie #1 Gepost op: 03-09-2009, 04:05:05 »
Citaat van: MrSat;34358
Zelf ben ik niet op de hoogte van EDPNET maar ben benieuwd wie er achter zit. Zal me niet verbazen als dit KPN zelf is ;-) Dat EDPNET alle DVB-T zenders heeft uitgerold in Nederland lijkt me onwaarschijnlijk en zal mijns inziens gebruikmaken van bestaande netwerken.

Het is geen DVB-T Provider maar een reseller van het KPN pakket.. net als Tele2 dacht ik.

Offline satchacker

• Nieuwe gebruiker
  • *

edpnet
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2009, 16:38:38 »
Vlgs hun website bestaan ze al 10 jaar,
zit er een rekenfout .:

kpn              kommer&kwel(upc)              
Download            20 Mbps                        25 Mbps                                  20 Mbps
Upload               1024 kbps                      2,5 Mbps                                 1024 kbps
Prijs per maand     €65                              €60,50                                    €19,95
Jaarprijs znder promo €780                        €726                                         €329,40
                                                                                                         12x19,95=239,40

Of je hier zo gelukkig van wordt is maar de vraag, ik heb nu telfort(Tiscali toen ik het aanvroeg!!) voor +- 30 euro/pmnd incl bellen.

Als deze 19,95 incl bellen naar vaste nrs in heel ned is, dan is er wat voor tezeggen.
kpn springt erwel uit met zijn prijs, maarja scheepbouwer:mad::confused: kost het nodige.

kommer&kwel .:

Prijs (p/m) € 18,00*        € 25,00*++        € 30,00* € 40,00* € 50,00* € 70,00*
Actie gratis
installatiepakket gratis
draadloos internet modem* gratis installatiepakket
Download 5 Mbps              25 Mbps ++        30 Mbps 60 Mbps 90 Mbps 120 Mbps
Upload 512 Kbps               1,5 Mbps++        3 Mbps  6 Mbps 6 Mbps 10 Mbps
Virus- en spamfilter  gratis

Hier pissen ze naast de pot, want het kost slechts 5 treuroos meer voor 5mbitdnl en 1,5mbi upl

over foute vergelijkingen gesproken.
Pagina's: [1]

`