Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-12-2024, 11:27:04

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: gratis paytv?  (gelezen 2379 keer)

Offline Ernesto

• Nieuwe gebruiker
  • *

gratis paytv?
« Gepost op: 01-04-2009, 12:36:51 »
Goedemorgen/middag,

Ik ben een newbie op dit forum. Vergeef mijn 'domme' vragen ;-)
Per juli kan en ga ik weg bij UPC. Ik overweeg of digitenne of een satelliet voor tv ontvangst. Nu lees en hoor ik dat het mogelijk is om een smartcard van bijvoorbeeld canal digitaal te 'kraken' via een tool als infinity usb. Kan ik hiermee de card als het ware 'unlocken' en alle 'betaalde' zenders gratis ontvangen? Werkt het met keys invoeren die regelmatig worden gewijzigd? Heeft iemand tips of suggesties? (een extra abbonement betalen was ik zelf ook opgekomen ;) ) maar dat moet anders kunnen....

Dank!

Offline focus103

• Nieuwe gebruiker
  • *

gratis paytv?
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2009, 00:34:03 »
Citaat van: Ernesto;33555
Goedemorgen/middag,

Ik ben een newbie op dit forum. Vergeef mijn 'domme' vragen ;-)
Per juli kan en ga ik weg bij UPC. Ik overweeg of digitenne of een satelliet voor tv ontvangst. Nu lees en hoor ik dat het mogelijk is om een smartcard van bijvoorbeeld canal digitaal te 'kraken' via een tool als infinity usb. Kan ik hiermee de card als het ware 'unlocken' en alle 'betaalde' zenders gratis ontvangen? Werkt het met keys invoeren die regelmatig worden gewijzigd? Heeft iemand tips of suggesties? (een extra abbonement betalen was ik zelf ook opgekomen ;) ) maar dat moet anders kunnen....

Dank!

cardsharing zou kunnen anders een abo.
Pagina's: [1]

`