Hallo allemaal,
Ik ben helemaal nieuw in deze satelliet wereld. Ik heb er niet zoveel verstand van helaas. Ik heb thuis nog geen satelliet, ik wil eerst even goed beeld krijgen welke ik het beste zou kunnen kopen.
Ik heb van paar mensen gehoord dat er een reciever bestaat die ongeveer 200 euro in de winkel kost en dat je via deze ook kanalen in andere landen kunt kijken die hun op de kabel hebben staan. Uiteraard moet ik deze 10 euro per maand betalen(voor wat weet ik ook niet precies). Volgens de verhalen kan ik ook alle nederlandse kanalen dan ontvangen, dan kan ik dus volgens mij kabel tv opzeggen. Ik ben van plan om met mijn satelliet Bosnische kabelkanalen te ontvangen. Sommige kanalen kunnen wij gewoon ontvangen en sommige kanalen die zijn opslot ofzo die kan je pas kijken als je ervoor betaalt. Mijn vraag is of deze reciever hier bekent is en hoe dit in zijn werk gaat. Ik ben helemaal niet bekent met satelliet maar ik kan wel redelijk met de pc werken ik kan me wel redden als het software matig iets moet gebeuren. Alvast bedankt allemaal.
m.v.g.
Kenan