Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

10-12-2024, 03:33:22

Pagina's: [1]

Auteur Topic: een vraag over satelliet  (gelezen 1251 keer)

Offline kenannn

• Nieuwe gebruiker
  • *

een vraag over satelliet
« Gepost op: 01-02-2009, 14:10:02 »
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw in deze satelliet wereld. Ik heb er niet zoveel verstand van helaas. Ik heb thuis nog geen satelliet, ik wil eerst even goed beeld krijgen welke ik het beste zou kunnen kopen.
Ik heb van paar mensen gehoord dat er een reciever bestaat die ongeveer 200 euro in de winkel kost en dat je via deze ook kanalen in andere landen kunt kijken die hun op de kabel hebben staan. Uiteraard moet ik deze 10 euro per maand betalen(voor wat weet ik ook niet precies). Volgens de verhalen kan ik ook alle nederlandse kanalen dan ontvangen, dan kan ik dus volgens mij kabel tv opzeggen. Ik ben van plan om met mijn satelliet Bosnische kabelkanalen te ontvangen. Sommige kanalen kunnen wij gewoon ontvangen en sommige kanalen die zijn opslot ofzo die kan je pas kijken als je ervoor betaalt. Mijn vraag is of deze reciever hier bekent is en hoe dit in zijn werk gaat. Ik ben helemaal niet bekent met satelliet maar ik kan wel redelijk met de pc werken ik kan me  wel redden als het software matig iets moet gebeuren. Alvast bedankt allemaal.

m.v.g.

Kenan

Offline kenannn

• Nieuwe gebruiker
  • *

een vraag over satelliet
« Reactie #1 Gepost op: 01-02-2009, 23:26:37 »
niemand ? :(

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

een vraag over satelliet
« Reactie #2 Gepost op: 02-02-2009, 10:11:31 »
Als je ongestoord een pakket uit een bepaald land wilt ontvangen is er voor mij maar een antwoord. Gewoon een standaard ontvanger met abonnement nemen op een pakket van de TV aanbieder. Gewoon in het land kopen waar deze uitzendt en hier opstellen!

Voor NL = Canal digitaal
Voor BE = TV Vlaanderen (NL) of TELESAT (FR)