Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

11-12-2023, 12:53:21

Pagina's: [1]

Auteur Topic: ontvangers  (gelezen 311 keer)

Offline usacandyman

• Nieuwe gebruiker
  • *

ontvangers
« Gepost op: 31-01-2009, 19:14:37 »
Ik heb een vraag ,

de ontvangers waar jullie met werken zijn dat altijd gekochte waar je iedere maand lidgeld moet betalen of zijn dit ontvangers waar je gratis naar alle films kan kijken ??

Indien die vraag hier in de verkeerde topic staat zet die dan wel op de juiste plaats want ik weet niet waar ik het moest plaatsen.

Mvg

Offline MrSat

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

ontvangers
« Reactie #1 Gepost op: 01-02-2009, 16:58:38 »
Jullie is zo'n groot begrip.

Het doel is altijd hetzelfde.   Het kijken naar satellietprogramma's!! en subliem beeld.

Als je ongestoord een pakket uit een bepaald land wilt ontvangen is er voor mij maar een antwoord. Gewoon een standaard ontvanger met abonnement nemen op een pakket van de TV aanbieder. Gewoon in het land kopen waar deze uitzendt en hier opstellen!

Voor NL = Canal digitaal
Voor BE = TV Vlaanderen (NL) of TELESAT (FR)

Gaat het je om kanalen die je "zonder" abonnementgeld wilt ontvangen zijn dit de zgn. FTA (=Free To Air = gratis / niet gecodeerde zenders) ontvangers. Lekker goedkoop en soms best wel een oplossing voor bepaalde nationaliteiten.

Gecodeerde zenders is een andere verhaal. Deze zijn zonder meer niet zomaar uit del ucht te halen daar deze dus gecodeerd worden uitgezonden. In de regel worden hier zgn ontvangers worden gebruikt welke via internet verbonden zijn met een andere ontvanger/server waar een originele kaart draait. In feite kijk je dus op een andere kaart van een ander en die ander kijkt weer bij jouw. Het zgn. CARDSHARING!

Bekende ontvangers voor dit soort doeleinden zijn de Dreamboxen maar er zijn ook andere merken die dit kunnen.

Offline usacandyman

• Nieuwe gebruiker
  • *

ontvangers
« Reactie #2 Gepost op: 01-02-2009, 21:52:26 »
waarom ik jullie zei is gewoon omdat ik in canada woon, en waarom die vraag , wij kijken ook sateliet maar zonder kaart , gewoon de juiste dingen installeren en je kan kijken , is natuurlijk niet legaal he , alle dat denk ik toch, en soms zijn dan de kanalen gescrambelt en dan is het gewoon wachten tot er een nieuwe patch is, dus ik dacht dat dit in belgie/nederland toch ook mogelijk zou moeten zijn.
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG