In Amsterdam Zuid Oost werkt Digitenne niet.
De ontvangst is met een binnen antenne vrijwel onmogelijk en zelfs met een buitenantenne ontvang je niet alle kanalen en bij ieder vliegtuig wat over komt en iedere trein of bromfiets die langs rijd krijg je storingen in het beeld en Digitenne kent deze problemen al vanaf het begin en doet er helemaal niets aan ondanks een enorm aantal klachten uit deze wijk.
Het standaard antwoord is dat je de antenne dan niet goed hebt uitgericht (bullshit dus want ik installeer al jaren voor al mijn vrienden en kennissen schotelantennes waarbij ook multisatelliet antennes en draaibare systemen en je kan dus wel stellen dat ik redelijke ervaring heb met uitrichten van antennes).
Je kan dus wel stellen dat digitenne voor mij totaal heeft afgedaan.
Overigens kun je de kosten van satelliet behoorlijk drukken door via een kennis of familie
een tweede kaartje aan te vragen 2,50 met veel meer zenders dan digitenne en tenminste perfect beeld en met een kleine investering van 45 euro maak je de installatie draaibaar waardoor je ook alle populaire engelse kanalen kan ontvangen zoals BBC 1,2,3,4, BBC HD + de interactieve kanalen van BBC , ITV 1,2,3,4(PDC Darts) ITV HD , Channel 4,5 , E4 + een hoop vrije filmkanalen