Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-10-2024, 16:10:58

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Zie door de bomen het bos niet meer  (gelezen 1711 keer)

Offline bukkie

• Reguliere gebruiker
  • **

Zie door de bomen het bos niet meer
« Gepost op: 21-04-2008, 14:12:03 »
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum. Heb me aangemeld omdat ik van plan ben een sattelietset aan te schaffen.
De ontvanger zou voorzien moeten zijn van 2 tuners mogelijkheid om een Harddisk in te bouwen en geschikt moeten zijn voor HDTV.
Ik had eigenlijk mijn keuze laten vallen op een Topfield 7700/10 maar lees hierover nogal uiteenlopende meningen.
Nu weer werd mij een Homecast 8100 aangeraden maar die vind ik qua uiterlijk een stuk minder.
Kunnen jullie mij als gebruikers een goed advies geven ?

Vast bedankt

Offline zagato

• Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2008, 19:30:49 »
Ik zou denken aan een nieuwe versie van de Dreambox-modellen.
Of de ontvanger HDTV kan ontvangen daar heb ikzelf nog niet naar gekeken maar harddisk met opname mogelijkheden kent het wel.
Lees erover op het forum in de dreambox -sectie en stel daar wat vragen misschien wordt je wat wijzer en wordt je de juiste richting ingestuurd.
Succes!
Yoda- "Always two there are. No more, no less........ A master, and an apprentice."

Offline jepke

• Super Premium gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2008, 22:30:35 »
Nou houd je vast nu komt er een verhaal.

Er zijn eigenlijk nog geen goede ontvangers die een HDD en HDTV specificaties hebben. En naar mijn weten al zoizo geen twin tuner maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. De dreamboxers komen binnen nu en hopelijk een korte tijd met de dreambox 800. Deze is HDTV ready heeft een mogelijkheid tot HDD inbouw (2,5"). Sata aansluiting extern en DVI uitgang. Maar deze heeft maar een enkele tuner. De dreambox 8000 die er ook zou moeten komen heeft dit weer wel, deze heeft ook blueray/dvd slimline aanboard. De 8000 kan ook worden uitgebreid naar 4 tuners oftewel quad tuner.

Maar google maar eens wat rond op dreambox en dan vooral de 8* serie.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2008, 22:38:12 door jepke »
Jepke
Is back in the house

Offline mazdaom

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2009, 10:02:13 »
Ik bezit sinds enkele maanden een HomeCast 8100 cipvr. Gebruik een schotel van 60cm een Duo LNB van TV-Vlaanderen en gebruik 2 aansluitingen.
Alles werkt prima. Kan op hardeschijf opnemen terwijl ik van dezelfde hardeschijf naar een reeds eerder opgenomen programma kan kijken. Terwijl ik aan het opnemen ben kan ik ook gewoon naar een ander kanaal kijken. Ik ben zeer tevreden over de HomeCast.
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG