Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-09-2024, 01:17:50

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Sat4Toxic ????????????  (gelezen 1153 keer)

Offline spider

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sat4Toxic ????????????
« Gepost op: 13-04-2008, 11:21:02 »
Heren,

Ik wil langs deze weg m'n ongenoegen laten blijken over de naamgenoten uit het noorden!
Telkens je een posting doet over een toestel dat geen commerciele  belangen heeft bij hun forum wordt het gelijk de grond ingeboord!
Postings worden de grond ingeboord of gelijk verwijderd...
ik vraag me af waar het recht op vrije meningsuiting is gebleven!
Ik heb ook een dreambox (waar ik tevreden over ben) en nog meerdere toestellen,maar blijf benieuwd wat er nog op de markt komt ,en lees daar graag een eerlijke mening over!
Als ik de vraag stel of het klopt dat de kaartlezer van de dm 800 het nog niet doet,dan is het opeeens verdwenen...
Het valt me steeds meer op dat je enkel pos postings over een dmm toestel mag brengen,en negatieve over alle andere...

Groeten

Spider....

Offline alain

• Super Premium gebruiker

Sat4Toxic ????????????
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2008, 12:07:42 »
hoi spider, welkom op het forum
ik heb je post naar hier verplaatst ,past beter in de loungebox want nieuws is het niet
over welke sat4toxic hebben we het?
als het over sat4all.com gaat dan is dat inderdaad zo, je kan bijna niets meer posten of je berichten worden verwijderd of je hebt een ban aan je broek
ik heb hier mijn acount al een tijdje geleden opgezegd.
hier nog zo'n forum: sat4all.be
was een tijdje verdwenen maar is terug,hier zul je nooit een ban krijgen maar wordt alleen maar over nutteloze zaken gepraat in plaats van over satelliet
ook deze forum bezoek ik niet meer
ik voel me momenteel hier thuis dus blijf ik hier,je kan hier alle vragen stellen als het binnen de grenzen blijft

Offline spider

• Nieuwe gebruiker
  • *

Sat4Toxic ????????????
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2008, 12:16:04 »
Bedankt voor de reactie Alain,

Ik heb het idd over sat4all,maar omdat Tox zich overal laagdunkend oever inlaat noemen wij het op een ander board voortaan sat4toxic....haha

Groeten
Spider

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator
  • Super Premium gebruiker

Sat4Toxic ????????????
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2008, 14:03:10 »
We bestaan al een paar jaren en we hebben nog maar heel erg weinig bans moeten zetten. Ik kan me de laatste niet eens herinneren. We proberen hier nog een beetje de vrije internet gedachte te hanteren en zullen onze privileges zo weinig mogelijk gebruiken.

Marcus
Pagina's: [1]

`