Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

10-12-2024, 04:13:34

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Kijken naar een Terrestische ontvanger DVB-t ongecodeerd  (gelezen 1722 keer)

Offline Frank E.

• Nieuwe gebruiker
  • *

Kijken naar een Terrestische ontvanger DVB-t ongecodeerd
« Gepost op: 17-02-2008, 12:09:56 »
Ik ben opzoek naar een terrestische (ether) ontvanger. dus DVB-T ongecodeerd evenueel combo.
Het aanbod is dusdanig groot dat ik momenteel niet meer weet welke ontvanger ik zal gaan kopen.
Mijn vraag is: Bij wie kan en mag ik kijken naar een TV die aan gesloten is op een binnen of buiten antenne dmv een DVB-T tuner, (Free to Air). Ik woon in Rotterdam.
Bij diverse winkels in en rondom Rotterdam heb ik ook deze vraag gesteld. Maar nergens kon ik daadwerkelijk zien hoe het TV-beeld zou zijn.

Zelf kijk ik al enige jaren naar Canal Digitaal dmv een satelliet decoder. Hierbij is het TV-beeld prachtig. Beter dan dan kabel TV.
Maar een vergelijk met een DVB-T ontvanger heb ik (nog) niet.
Wie kan me helpen ? Bvd.

Frank E.

Offline Vger155

• Premium gebruiker

Kijken naar een Terrestische ontvanger DVB-t ongecodeerd
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2008, 19:04:00 »
Citaat van: Frank E.;27605
Ik ben opzoek naar een terrestische (ether) ontvanger. dus DVB-T ongecodeerd evenueel combo.
Het aanbod is dusdanig groot dat ik momenteel niet meer weet welke ontvanger ik zal gaan kopen.
Mijn vraag is: Bij wie kan en mag ik kijken naar een TV die aan gesloten is op een binnen of buiten antenne dmv een DVB-T tuner, (Free to Air). Ik woon in Rotterdam.
Bij diverse winkels in en rondom Rotterdam heb ik ook deze vraag gesteld. Maar nergens kon ik daadwerkelijk zien hoe het TV-beeld zou zijn.

Zelf kijk ik al enige jaren naar Canal Digitaal dmv een satelliet decoder. Hierbij is het TV-beeld prachtig. Beter dan dan kabel TV.
Maar een vergelijk met een DVB-T ontvanger heb ik (nog) niet.
Wie kan me helpen ? Bvd.

Frank E.

Beeld via Dvb-T is scherper dan via cable, je kan altijd een demo vragen in een winkel he. Heb een echostar dvb-t fta koste me 49€ bij mediamarkt.
Kijk voor de rest nog naar dish, heb cable al lang geleden buiten getrapt
Pagina's: [1]

`