weer eens wat anders, het is niet zo dat ik reclame wil maken voor pinnacle maar dit is toch de moeite waard alleen is het nogal prijzig
• Met de nieuwe Pinnacle PCTV To Go is televisie niet langer gebonden aan uw toestel, uw huis of het tijdstip.
Dankzij PCTV To Go kunt u genieten van TV en video-entertainment op het home cinema-systeem van uw PC – waar en wanneer het u uitkomt, dankzij de nieuwe technologie PlaceShifting.
• Wat is PCTV To Go?
Het is een netwerkapparaat dat TV en video van uw decoder (satelliet-/kabel-/Digitenne-ontvanger of PVR) via uw thuisnetwerk of via internet naar uw PC zendt.
• Hoe werkt het?
U sluit de PCTV To Go-hardware aan op de decoder in de huiskamer, en op uw thuisnetwerk. Met de PCTV To Go-software op uw PC stemt u af op de live TV-stream. PCTV To Go werkt als onafhankelijk apparaat; het werkt zelfs als de TV is uitgeschakeld.
• Met welk soort thuisnetwerk werkt het?
PCTV To Go bestaat in twee uitvoeringen.
• PCTV To Go Wireless voor Wi-Fi-netwerken • PCTV To Go voor vaste thuisnetwerken • Wat voor soort breedbandverbinding heb ik nodig?
We raden u thuis een breedbandverbinding aan met een uploadsnelheid van 1 Mbps (256Kbps minimaal).
• Is de beeldkwaliteit goed?
Ja. Via uw thuisnetwerk is het beeld vrijwel van DVD-kwaliteit (MPEG-2), en via breedband internet in hoge kwaliteit MPEG-4.
• Kan ik van zender veranderen?
Ja. Met de PCTV To Go virtuele afstandsbediening en de bijgeleverde infraroodzender kunt u alle functies van de aangesloten decoder bedienen.
• Is het geschikt voor mijn decoder?
Ja. De virtuele afstandsbediening van PCTV To Go werkt direct uit de doos met de meeste decoders. In de zeldzame gevallen dat uw decoder niet wordt herkend, kunt u die laten herkennen via de functie IR Learning (afstandsbediening voor set-top box vereist).
bron:
pinnacle dit is dan weer ideaal voor mensen die aan de andere kant van de wereld een tijdje verblijven,kan je dan nog naar de satellieten kijken die je alleen maar in europa kunt ontvangen bv;astra en hotbird