Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

05-12-2024, 01:05:39

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: MasterCRD-LCD  (gelezen 2757 keer)

Offline zagato

• Super Premium gebruiker

MasterCRD-LCD
« Gepost op: 20-04-2007, 17:56:06 »
Kan ik bij elke satellietshop deze universele programmer aanschaffen gezamenlijk met een paar funcards?
Ik heb gezocht op het web maar heb geen winkel kunnen vinden met duidelijke informatie en/of de prijs van de desbetreffende produkten.
Alleen maar plaatjes en afbeeldingen heb ik kunnen vinden. En wordt bij aanschaf van de progammer gelijk de benodigde software meegegegeven of moet ik dat ook aanschaffen?(of downloaden via een www)
Graag zou ik, als iemand dat weet , de prijs willen weten van de programmer en de funcards.
Nou weet ik dat er veel funcards zijn (weet alleen niet bij welk nummer ze al zijn) laten we zeggen de prijs van funcard 8 of 10.
En de prijs van de programmer MasterCRD-LCD 7.  (als er geen nieuwere is?)
En natuurlijk waar kan ik ze aanschaffen??? (zuid-holland)
Alvast bedankt.:)
« Laatst bewerkt op: 08-05-2007, 20:10:44 door zagato »
Yoda- "Always two there are. No more, no less........ A master, and an apprentice."

Offline parliament

• Super gebruiker

MasterCRD-LCD
« Reactie #1 Gepost op: 19-05-2007, 04:22:34 »
Heb hier een mastera4 liggen met een funcard 4, doe er niks meer mee.

Offline zagato

MasterCRD-LCD
« Reactie #2 Gepost op: 19-05-2007, 15:32:46 »
Citaat van: parliament;21250
Heb hier een mastera4 liggen met een funcard 4, doe er niks meer mee.

Ja. Ik had de duwgati info site gelezen maar er is sindsdien zoveel technische evolutie dat ze die site even up2date moeten brengen lijkt mij.
De thread die ik heb gepost dus is een beetje oude school(denk ik).
Maar dankzij die site heb ik wel wat info vergaard, dus wel wat vrucht afgeworpen wat dat betreft. Maar wat er nu allemaal op de markt is ,poeh teveel om op te noemen. Heb advies voor dragoncam en Trex, dat is wel OK heb ik begrepen. Nu moet ik nog even updaten over smartcards etc en progammers/ software/ files. Moet nog even de bodem van de pan onderzoeken. Maar wat ze ook zeggen:"als iets niet stuk is, probeer het dan ook niet te maken.":D
Yoda- "Always two there are. No more, no less........ A master, and an apprentice."

Offline parliament

• Super gebruiker

MasterCRD-LCD
« Reactie #3 Gepost op: 20-05-2007, 00:07:31 »
ik wil maar zeggen dat ik men schrijver niet meer nodig heb, als je het wilt hebben?...

Offline zagato

MasterCRD-LCD
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2007, 16:42:46 »
Citaat van: parliament;21261
ik wil maar zeggen dat ik men schrijver niet meer nodig heb, als je het wilt hebben?...

Dank je wel voor je aanbieding, maar ik moet nog echt veel meer kennis vergaren als het gaat over programmeren van cams en cards!;)

Offline parliament

• Super gebruiker

MasterCRD-LCD
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2007, 19:50:29 »
Je moet er niks voor programmeren, gewoon de keys erop gooien :D
Van den eerste dag dat ik de schrijver had, had ik al keys staan op de kaartjes.
Pagina's: [1]

`