Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

19-09-2024, 09:21:14

Pagina's: [1]

Auteur Topic: tv vlaanderen pluspakket  (gelezen 1681 keer)

Offline alain

• Super Premium gebruiker

tv vlaanderen pluspakket
« Gepost op: 26-06-2007, 23:35:01 »
Vanaf 1 juli 2007 wordt er een extra pluspakket toegevoegd in het TV Vlaanderen-pakket. Voor € 13,90 per maand kan men, behalve al de reeds te ontvangen zenders in het basispakket (zoals VRT 1, VRt 2, VTM, Kanaal twee, VT 4, Vijf TV, Jim, Kanaal Z, BBC Prime, France 2, France 3 etc.) extra TV-kanalen ontvangen. Dit zijn France 4, France 5, MTV, MTV Hits, MTV Music, MTV Base, MTv 2, VH-1, VH-1 Classic, Boomerang, Nickelodeon, Jetix, Zone Club, Zone Reality, Action Now, Sailing Channel en Dorcel TV. Alleen abonnees van TV Vlaanderen kunnen zich abonneren op dit extra pakket
het basispakket kost 8.95 toen zat daar action now bij en nu is die naar het pluspakket om die te kunnen zien moet je het pluspakket nemen,mooie reclame is dit
hun website is zelfs misleidend
als je klikt op "tv vlaanderen" en dan "wat kost tv vlaanderen" dan staat er :
U ontvangt het volledige zenderaanbod van TV VLAANDEREN. Dit is een jaarkost van 107.40€ dus 8.95 per maand
kijk maar: tv vlaanderen

Offline kirenia

• Premium gebruiker

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #1 Gepost op: 27-06-2007, 10:54:09 »
alain het plus pakket is nu al beschikbaar en action now mis je niet in het basis pakket want veel is het niet de prijs word 2 july beetje meer als je op het basis pakket blijf maar voor wie het plus pakket pak voel daat niks van en iedere provider sla wel eens op he :)
hier vind je meer uitleg   http://www.tv-vlaanderen.be
« Laatst bewerkt op: 27-06-2007, 10:57:03 door kirenia »

Offline Homer1

• Reguliere gebruiker
  • **

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #2 Gepost op: 02-07-2007, 11:05:07 »
en wat voor pluspakket is me da, het trekt echt op niks! hadden er nu eens wat meer film kanalen in gezeten dan zou ik het wagen om over te stappen maar nu zeker niet hoor.

Homer1

Offline zeezender

• Reguliere gebruiker
  • **

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #3 Gepost op: 02-07-2007, 18:56:24 »
eigenlijk is dit alweer een gemiste kans van tvv. een beetje meer film en niet tevergeten de prijs die alweer omhoog is gegaan terwijl men eigenlijk nog in de startblokken staat,want zoveel leden zijn er toch nog niet.Bovendien is het oneerlijk dat er een prijsverhoging is en daar tegenover staat een kanaal minder(action )
ik vind het eenstomme zet ,maar voor de rest ben ik wel tevreden over tvv

Offline thierry1

• Nieuwe gebruiker
  • *

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #4 Gepost op: 03-07-2007, 15:31:49 »
Citaat van: zeezender;22206
eigenlijk is dit alweer een gemiste kans van tvv. een beetje meer film en niet tevergeten de prijs die alweer omhoog is gegaan terwijl men eigenlijk nog in de startblokken staat,want zoveel leden zijn er toch nog niet.Bovendien is het oneerlijk dat er een prijsverhoging is en daar tegenover staat een kanaal minder(action )
ik vind het eenstomme zet ,maar voor de rest ben ik wel tevreden over tvv

inderdaad stomme zet ze hadden beter een sportzender erbijgestoken voor die prijsstijging

mij zijn ze kwijt
« Laatst bewerkt op: 03-07-2007, 21:23:36 door thierry1 »

Offline alain

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #5 Gepost op: 03-07-2007, 17:57:46 »
het basispakket kost nu 9.90 euro ipv 8.95 met een zender minder
was van plan om mij te abboneren maar zie daar nu vanaf ,het pluspakket is te duur in verhouding met de aangeboden zenders
veel muziekzenders en geen sportzenders
veel nationale zenders en geen filmzenders
als ze nu elk jaar stijgen met hun prijzen dan zal ik een paar jaar wachtentot ik wat meer verdien:D

Offline ikea

Kostprijs TV Vlaanderen
« Reactie #6 Gepost op: 31-07-2007, 23:55:36 »
Laten we eerlijk zijn. TV Vlaanderen is toch niet zo duur. En die extra zenders? Geniet dan toch met volle teugen van de FTA zenders. Met een dubbele kop op Astra en Hotbird is er voor elk wat wils!
En vandaag de krantenkoppen bekeken? Telenet gaat de prijzen weer een beetje laten stijgen!
In ieder geval... tot op heden ben ik tevreden met TV Vlaanderen. En als ik in Spanje of Frankrijk zit kan ik ook kijken. Neem dat kastje van die digitale TV maar mee naar de camping! Je hebt alleen maar een zwart beeld! Maar niet met de sat ontvanger :-)

Offline Artliner

• Nieuwe gebruiker
  • *

België is veel te duur.
« Reactie #7 Gepost op: 02-08-2007, 17:04:50 »
TV-Vlaandere is een goedkoop alternatief. Dit om zeker niet meer met telenet in aanraking te moeten komen (welke de eigenaar zijn van de kabel). Door monopolies is in belgië alles veel te duur. Volgens mij wordt TV-Vlaanderen ook het mes op de keel gezet en moesten ze hun prijzen de hoogte injagen onder druk van TELENET en anderen. Net zoals ze gedaan hebben met DX-solutions die ADSL voor 22Euro per maand en 60GB/per maand aanbood. en > 600K upstream heeft en 6M downstream. DX-Solutions heeft onder dwang zijn prijzen moeten laten stijgen! Ik zou zeggen allemaal TV-Vlaanderen aanschaffen en ADSL bij DX-Solutions.be

Offline michalis

• Reguliere gebruiker
  • **

Tv Vlaanderen
« Reactie #8 Gepost op: 05-08-2007, 18:42:05 »
TV VLAANDEREN biedt digitale televisie en radio in de hoogste digitale kwaliteit,    NIET-TE-MISSEN ...

Offline master-magic

• Super gebruiker
    • http://www.linkjessite.be

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #9 Gepost op: 13-08-2007, 01:48:04 »
het is geen 60GB meer hé,tis nu 40GB geworden. voor 24.95€
als ik wat bijleg heb ik hetzelfde bij edpnet voor 29 met 60GB ;-)

Citaat van: Artliner;22719
Net zoals ze gedaan hebben met DX-solutions die ADSL voor 22Euro per maand en 60GB/per maand aanbood. en > 600K upstream heeft en 6M downstream. DX-Solutions heeft onder dwang zijn prijzen moeten laten stijgen! Ik zou zeggen allemaal TV-Vlaanderen aanschaffen en ADSL bij DX-Solutions.be
greets
master-magic.
Dreambox 800S met Tv Vlaanderen kaart met HD en Canaal Digitaal kaart,sky uk HD,premiere,bis fr,mct,euro1080 HD,Telesat,en polsat kaart die ik niet kan sharen.

Offline master-magic

• Super gebruiker

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #10 Gepost op: 13-08-2007, 01:49:42 »
hoogste kwaliteit is veel gezegd,het kan beter,
als ze 2 transponders moesten hebben zou het beeld verbeteren,
soms kan een enkele zender eens laag zijn van bitrate wat zich dan verklaart in minder goede kwaliteit.
maar anders ook zeer tevreden met CD en TVV en pluspakket.

Citaat van: michalis;22788
TV VLAANDEREN biedt digitale televisie en radio in de hoogste digitale kwaliteit,    NIET-TE-MISSEN ...
« Laatst bewerkt op: 13-08-2007, 01:51:30 door master-magic »
greets
master-magic.
Dreambox 800S met Tv Vlaanderen kaart met HD en Canaal Digitaal kaart,sky uk HD,premiere,bis fr,mct,euro1080 HD,Telesat,en polsat kaart die ik niet kan sharen.

Offline ikea

TV Vlaanderen
« Reactie #11 Gepost op: 29-08-2007, 00:32:45 »
En dan nu maar wachten op die extra pakketten. Jammer dat ze dan gaan verhuizen naar een andere Astra ... mijn schotel staat nu zo lekker perfect op Astra en Hotbird. :)

Offline master-magic

• Super gebruiker

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #12 Gepost op: 29-08-2007, 01:55:38 »
draaibare is dan een oplossing,
een motor kost rond de 50€,
dan zie je nog meer dan enkel de astra en hotbird :P ;)

Citaat van: ikea;23369
En dan nu maar wachten op die extra pakketten. Jammer dat ze dan gaan verhuizen naar een andere Astra ... mijn schotel staat nu zo lekker perfect op Astra en Hotbird. :)
greets
master-magic.

Offline ikea

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #13 Gepost op: 29-08-2007, 22:49:17 »
Tja, op dat moment zal ik hier weer ten rade moeten komen, want daar heb ik op dit moment weinig verstand van.

Offline master-magic

• Super gebruiker

tv vlaanderen pluspakket
« Reactie #14 Gepost op: 29-08-2007, 23:15:05 »
is niet erg;iedereen moet ergens beginnen hé met z'n hobby.
er zullen hier wel mensen genoeg zijn die willen helpen.
greets
master-magic.
Pagina's: [1]

`