Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

12-12-2024, 12:03:00

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: allen free to air?  (gelezen 1409 keer)

Offline bmwr1150gs

• Nieuwe gebruiker
  • *

allen free to air?
« Gepost op: 03-01-2007, 14:21:30 »
Hallo,2 jaar geleden een dtm2004 receiver aangeschaft.Deze kon je toen nog vrij schakelen met keys , via menu game(alexsoft).Deze ontvanger nu wegens defect geruild voor een powersky ps 1500 e,bijna dezelfde . Deze receiver heeft echter geen key lijst staan in menu game, er valt du ook niets meer te doen met getallen reeksen(keys).Voor ik nu wat wil gaan doen met dit apparaat wil ik graag weten of ik hiermee op astra 1 meer kan ontvangen dan free to air.Zo niet dan maar een receiver met kaart kopen....Ben 2 jaar niet met de receiver bezig geweest,die was defect,maar nu lees ik ook over een prgramma gasonline , zit dat in je receiver of moet je dat met je pc downloaden? Wel heb ik nieuwe firmware voor de powersky 1500 .De nulmodem kabel gaat op de rs 232 c van receiver,maar naar welke poort op de pc?     Mischien kan iemand mij helde adviseren wat te doen met deze receiver,of blijft het nu bij fta kanalen? bedankt  Adri

Offline alain

• Super Premium gebruiker

allen free to air?
« Reactie #1 Gepost op: 03-01-2007, 16:49:25 »
je kan er mee ook cardsharen zoals een dreambox,humax
dan heb je toch nog veel meer zenders open
als je meer wilt weten dan kun je in de rubriek cardsharen terecht,daar zul je zeker en vast antwoord krijgen
Pagina's: [1]

`