Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

11-12-2023, 14:05:57

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Probleem HSS-1000IR  (gelezen 227 keer)

Offline stefkaten

• Nieuwe gebruiker
  • *

Probleem HSS-1000IR
« Gepost op: 02-10-2005, 20:44:31 »
Hallo,

Ik ben hier net nieuw, en heb een probleem met mijn ontvanger. Namelijk: Ik heb een Hyundai Digital Technology HSS-1000IR. En heb hem net gekocht tweedehans gekocht, Hij deed het eerst gewoon helemaal goed. Maar opeens geeft hij alleen nog maar 4 streepjes in het beeldscherm aan. Ik kan hem ook niet meer aan of uit zetten. heb elk knopje wat erop zit geprobeert maar niets werkt, weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt, stef

Offline paardengek

• Super Premium gebruiker

Probleem HSS-1000IR
« Reactie #1 Gepost op: 05-10-2005, 19:07:05 »
Citaat
Originally posted by stefkaten@02-10-2005, 19:45
Hallo,

Ik ben hier net nieuw, en heb een probleem met mijn ontvanger. Namelijk: Ik heb een Hyundai Digital Technology HSS-1000IR. En heb hem net gekocht tweedehans gekocht, Hij deed het eerst gewoon helemaal goed. Maar opeens geeft hij alleen nog maar 4 streepjes in het beeldscherm aan. Ik kan hem ook niet meer aan of uit zetten. heb elk knopje wat erop zit geprobeert maar niets werkt, weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt, stef
Stef,

grote kans, dat de hyundai is vast gelopen.
De oplossing hiervoor is:

Achterop de hyundai zit een schakelaar, druk deze uit en na ca 1 minuut weer aan. De hyundai start dan weer op.

Let er op, dat de zenderlijst niet groter is dan ca 1100 zenders, anders zal de hyundai regelmatig vastlopen.

Met vriendelijke groet, paardengek
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.......
Je blijft puzzelen met de dreambox...............
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG