13-01-2025, 11:35:53

Auteur Topic: Nilesat  (gelezen 1279 keer)

Offline mylarache

• Reguliere gebruiker
  • **
Nilesat
« Gepost op: 16-08-2005, 15:10:42 »
Per ongeluk heb ik nilesat van mijn receiver verwijderd.Ik wil nu  nilesat kanalen zien maar ik kan niet want mijn receiver herkend nilesat niet maar wel hotbird,astra .......Enz
Mij vraag is hoe kan ik de frequenties van nilesat vinden?
Alvast bedankt

Offline alain

• Super Premium gebruiker
Nilesat
« Reactie #1 Gepost op: 16-08-2005, 23:00:58 »
weet niet wat voor receiver je hebt maar meestal ga je naar installatie en dan kanalen zoeken daar vind je alle satelieten en kies je nilesat eruit

Offline mylarache

• Reguliere gebruiker
  • **
Nilesat
« Reactie #2 Gepost op: 17-08-2005, 19:25:37 »
Ik heb powersky 1500E.Ik heb per ongeluk nilesat (van satelieten)verwijderd.Dus ik kan niet de kanalen van nilesat zoeken,want nilesat staat niet meer in de lijst.Ik wil nilesat terug in de lijst en ik weet niet hoe ik kan het doen.
Bedankt in ieder geval.

Offline alain

• Super Premium gebruiker
Nilesat
« Reactie #3 Gepost op: 17-08-2005, 21:48:20 »
nou ja je kan de satelliet erbijvoegen
daarvoor ga je naar wijzigen----satelliet wijzigen----ok----druk groen knopje v/d afstandbediening voor de naam nilesat bij te voegen
dan heb je de satelliet er wel terug bij maar geen freqeunties want die moet je allemaal handmatig in voeren  die kun je hier vinden http://www.lyngsat.com/nile.html
als 2de optie kan je ook dit doen gewoon de receiver terug in fabrieksinstellingen zetten dan staan alle satellieten die je hebt vewijdert terug in de lijst MAAR dan ben je wel alle kanalen kwijt dus ook die van astra,hotbird,enz.
dus terug opnieuw alles scannen, aan jou de keus

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG