Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

14-10-2024, 13:51:38

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Satboxfiles  (gelezen 1177 keer)

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator
  • Super Premium gebruiker

Satboxfiles
« Gepost op: 19-07-2005, 09:30:50 »
Satboxfiles is de een satelliet files website welke direkt gelieerd is aan Satbox. In technische zin zijn ze echter wel van elkaar gescheiden. Alleen al vanwege het feit dat de server voor Satbox forum in Rotterdam staat en de server voor Satboxfiles in Groningen.

Op Satboxfiles kan iedereen de meeste files downloaden. Een aantal files zijn beperkt toegankelijk gemaakt. Hiervoor dient men zich eerst te registreren.

Registratie is kostenloos en redelijk eenvoudig. Na het opgeven van een aantal basisgegevens ontvangt men een email ter bevestiging. In dit mailtje staat een link die aangeklikt moet worden om de registratie daadwerkelijk te bevestigen. Vervolgens komt men op een website waarop nog een aantal (niet verplichte) basisgegevens ingevuld kunnen worden. Voor de duidelijkheid : deze gegevens zijn NIET verplicht.

Na registratie kan men alle files downloaden. Satboxfiles kent geen geheime afdelingen die voorbehouden zijn alle speciale leden of iets dergelijks.

Het uploaden van files is beperkt tot geregistreerde leden. Je kunt als geregistreerd lid zelf bestanden uploaden. Belangrijk is hierbij dat je ALTIJD de goede categorie kiest. Indien je dit niet doet kunnen je files worden verwijderd en wordt mogelijk je bevoegdheid om te uploaden beperkt of ingenomen.

Nadat je een file geupload hebt zal deze niet meteen beschikbaar zijn. Een beheerder dient de file eerst goed te keuren. De bestanden worden overigens niet gecontroleerd op de juiste werking of op virussen.  Gebruik van bestanden is dan ook altijd op eigen risico.

Mocht je nog vragen hebben na aanleiding van deze tekst dan kun je die in deze thread stellen.

Marcus

Offline Speedster

• Nieuwe gebruiker
  • *

Satboxfiles
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2005, 08:57:56 »
bedankt zal ik zeker doen

Offline vinzz

• Nieuwe gebruiker
  • *

Satboxfiles
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2006, 20:25:20 »
euhm, hoe geraak je juist bij de files?

heb al files.satbox.nl geprobeerd ma dan kom je op een site waar een of andere marokaan (zo staat er toch) dat gehackt heeft.

ik ben een noob in digitale sattelieten, maar ken wel zeer veel van pc's en elektronica. het zou dus niet zo moeilijk mogen zijn om mijn sateliet kaartje te updaten. ik heb 2 pcmcia kaarten. eentje van Xcam en eentje van matrixcam reloaded. nu ben ik opzoek naar de drivers voor deze kaartje op een windowsXP besuringssysteem, en natuurlijk naar een paar codes om terug wat kanalen te kunnen bekijken op m'n satteliet. als iemand mij eens een stapje verder zou kunnen helpen? ik heb 1 smartcard en als digitale satteliet heb ik een SAB S-8015 DCI.

bij voorbaat dank
vinzz

Offline jepke

• Super Premium gebruiker

Satboxfiles
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2006, 20:42:06 »
satboxfiles is al heel lang weg. omdat deze niet meer onderhouden werd en de contact persoon verdwenen is en dus wij er ook niet meer in kunnen.

als je marcus pm kan hij je het hele verhaal wel vertellen.
Jepke
Is back in the house
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG