14-01-2025, 06:28:11

`

Auteur Topic: Satteliet-ontvangst in Belgie  (gelezen 1263 keer)

Offline piekop

• Nieuwe gebruiker
  • *
Satteliet-ontvangst in Belgie
« Gepost op: 14-05-2005, 15:30:09 »
Heykes,
Ik woon in Belgie, maar mijn vraag is vrij simpel
ik heb een SAB S-8010 DCI
Zoals iedereen al weet is men overgeschakeld naar Irdeto2, ik ben bereid om wat euros te betalen voor het ontvangen van kanalen, maar hoe en wat.
Ik moet een cam kopen, zover ben ik al, maar welke??? En kan ik een abonnement regelen met canaal digitaal (nl) of moet ik daarvoor eerst verhuizen met mijn handel naar Nederland?!
Ik heb duitse en franse kanalen in overvloed, maar die kunnen mij eigenlijk gestolen worden, ik wil Engelse en Nederlandse kanalen, omdat we helaas hier geen kabel kunnen aansluiten, heb ik besloten om een schotel te plaatsen.
Hopelijk krijg ik een paar antwoorden op mijn vragen...
Alvast bedankt!!

Offline andrew007

• Super Premium gebruiker
    • http://www.undergroundsat.com
Satteliet-ontvangst in Belgie
« Reactie #1 Gepost op: 14-05-2005, 16:12:06 »
HI,

Voor de Nederlands Kanalen daar is het enige op dit moment een officele kaart! Ze zijn van codering Irdeto1 (die wel gekraakd was) nu over op Seca 2!.

Wat betreft de Engelse Zenders. Op Astra 1 op 28 graden zijn  alle BBC kanalen vrij te ontvangen en ook ITV 3 en ITV News en nog wat andere zenders.

Dus als je echt de NL zenders wilt ontvangen.. Zijn nog een paar open tot eind mei! Maar dan is het over met Irdeto1. Ik zou kijken of je een officele kaart kan regelen. Ken je iemand in Nederland die voor jouw de kaart op zijn adres kan zetten! Dan zou je dat kunnen doen...

Ik hoop dat het wat duidelijker is voor je. Anders hoor ik het wel.
Groetjes, Underground SAT
My Website >> Undergroundsat
========================================
Sat 1 = 100cm Schotel, Panasonic Skybox, Sky Card UK
Sat 2 = 120cm DraaiSchotel, Sab 8010DCi, + EMU Software
Sat 3 = 120cm Schotel, Arrox Tiger X,+ EMU Software
Sat 4 = 60cm Schotel, Strong 4355 ev, + EMU Software
Sat 5 = 120cm DraaiSchotel, Skystar 2 + S2 EMU, WINSCC
Internet TV = WMC 2005 + XFX Card + T1 DSL
Digital TV = UPC (MRZAP)
+ Platinum Card + Infinity Phoenix, Fun cards 6, Goldcards
+ CAS Interface 2 + MII card, Silvercards, Dragon Loader card, Dragon Cam, Dragon Cam2, Knotcard, Matrix CAM ,X Cam, Firecrypt Card, Galaxy 4, 5, 6, 7 Cards, ATMega Card, Opus Card, Mr Zap Card, C+ NL Card + Many More!
========================================

`