Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-10-2024, 16:09:47

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: sport  (gelezen 1621 keer)

Offline kelly

• Super gebruiker

sport
« Gepost op: 01-10-2004, 20:27:53 »
:rolleyes: iemand interesse in voetbal kijk 's op http://www.knplogic.co.uk/sport

veel plezier

Offline Gozzze

• Super Premium gebruiker

sport
« Reactie #1 Gepost op: 07-10-2004, 21:35:52 »
Ja, is inderdaad een leuke site! Maar even een algemene vraag tav ons nationaal oranje;
(als voetballiefhebber zijnde) weet iemand of Nickelodeon nl ergens FTA te ontvangen is? Dit ivm de komende uitwedstrijden, die worden ivm de licenties dacht ik alleen maar in een abonnementsvorm door cnal digtal aangeboden.  :angry: En vanaf aanstaande zaterdag al!!  :(

En hoe zit het dan bv met Nickelodeon europe die is volgens mij wel FTA maar zend die ook het oranje voetbal uit? (=hamvraag)
Heeft iemand hier al meer over gelezen...
Thanx.

Groeten Gozzze.

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

sport
« Reactie #2 Gepost op: 07-10-2004, 22:15:59 »
Ik ben bang dat het alleen via de nederlandse Nickelodeon te zien is. Het zou tenslotte een nederlandse zender worden.

Via satelliet zit Nickelodeon in het pakket van 6,95 per maand via Canal Digitaal.

Offline Harry_Nak

• http://www.baflo.nu

sport
« Reactie #3 Gepost op: 07-10-2004, 23:26:30 »
Misschien lost dit je probleem op Gozzze:

Bron : @Planet

KPN gaat als eerste de uitwedstrijden van het Nederlands elftal tijdens de kwalificatie voor het WK Voetbal 2006 exclusief live uitzenden via internet. KPN en Talpa, de investerings-maatschappij van John de Mol, zijn dit overeengekomen.

Enkele weken geleden verwierf Talpa de rechten op uitzending van alle zes uitwedstrijden die het Nederlands elftal in de aanloop naar het wereldkampioenschap voetbal van 2006 speelt. Deze wedstrijden zullen nu voor iedereen gratis rechtstreeks te zien zijn via http://www.oranje.nl, de sportwebsite rond Oranje van Planet Internet. De webbeelden zullen alleen toegankelijk zijn voor Nederlandse internetadressen en zijn gericht op breedbandgebruikers, aldus de voorlichter van oranje.nl.

Wie de uit te zenden voetbalwedstrijden van het Nationale Elftal niet live kan volgen, kan de volledige wedstrijden of alleen de highlights op een later tijdstip toch nog bekijken. Ook zullen op de website samenvattingen te zien zijn van de overige wedstrijden die in deze poule worden gespeeld.

Deze zomer waren er ook al diverse live-uitzendingen op het internet te zien, zoals de Olympische Spelen en concerten. In de toekomst wil KPN nog meer interactieve diensten via internet en televisie gaan aanbieden.

Het wordt strak plannen voor de voetballiefhebber op internet, want vanaf vorige maand zijn ook de Champions League wedstrijden, tegen betaling weliswaar, live te horen en na afloop te zien via de UEFA-website.

Offline Harry_Nak

• http://www.baflo.nu

sport
« Reactie #4 Gepost op: 07-10-2004, 23:29:39 »
Of anders dit:

Ned - Macedonie FTA op Hellas (39E) en Hotbird

Je kunt toch nog genieten van de wedstrijd als je over een draaibare of twin opstelling beschikt.

De macedonische nationale TV zend namelijk de ook uit (FTA):

Hellas sat 2 (39E)
TP 11038V 3125 - 3/4

Hotbird 3 (13E)
TP 12188V 27500 3/4

De zender in kwestie heet MTB (MKTV sat)

->TIP: als je kiest voor deze oplossing, zet dan Radio10gold aan tijdens
de wedstrijd voor het Nederlands commentaar! Radio10gold zit zowel op de kabel
als ook op de satelliet, in de ether op 10-nul-8 AM (1008)!

Offline Gozzze

sport
« Reactie #5 Gepost op: 08-10-2004, 00:38:56 »
Geweldig, bedankt voor deze informatie mannen! Dan wordt het toch nog (weliswaar enigszinds geïmproviseerd) genieten!
Ben namelijk wel een gelukkige eigenaar van DSL en een draaibare opstelling helaas dan wel met enkele vervelende bomen in de buurt.
Maar de Hotbird is geen probleem, Top!

B)

Maw de groeten van een oranje fan!
Gozzze

Offline marcus

• Administrator
  • Administrator

sport
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2004, 17:30:23 »
Citaat
Originally posted by Harry_Nak@07-10-2004, 23:30
Of anders dit:

Ned - Macedonie FTA op Hellas (39E) en Hotbird

Je kunt toch nog genieten van de wedstrijd als je over een draaibare of twin opstelling beschikt.

De macedonische nationale TV zend namelijk de ook uit (FTA):

Hellas sat 2 (39E)
TP 11038V 3125 - 3/4

Hotbird 3 (13E)
TP 12188V 27500 3/4

De zender in kwestie heet MTB (MKTV sat)

->TIP: als je kiest voor deze oplossing, zet dan Radio10gold aan tijdens
de wedstrijd voor het Nederlands commentaar! Radio10gold zit zowel op de kabel
als ook op de satelliet, in de ether op 10-nul-8 AM (1008)!
Heeft iemand dit gedaan ?

Zo ja, hoe was de beeldkwaliteit ?   Ben erg benieuwd.   Uit gemak heb ik gewoon via Nickelodeon gekeken. Waarom zou je moeilijk doen.... daarnaast draait mijn motor momenteel niet.

Offline Gozzze

sport
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2004, 20:59:15 »
"Heeft iemand dit gedaan ?" Jazeker, af en toe even gekeken, de wedstrijd leek mij iig op de Hotbird redelijk goed te volgen (beeld was wel een beetje 'schier' ) En dan ook redelijk synchroon met radio 10 gold sfeer op de achtergrond. Af en toe omdat mijn (ex)kabelexploitant zo aardig is geweest om mijn sigaal niet af te sluiten.  :D
(alleen jammer van de niet zo beste wedstrijd van de kant van oranje trouwens)

"Uit gemak heb ik gewoon via Nickelodeon gekeken. Waarom zou je moeilijk doen...."
-Maandelijks geld uitsparen voor leukere dingen bijvoorbeeld!  ;)

Groeten Gozzze.
Pagina's: [1]

`