Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

05-12-2024, 01:43:16

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Iemand enige ervaring met oslink.org?  (gelezen 3088 keer)

Offline sandokan

• Premium gebruiker
    • http://

Iemand enige ervaring met oslink.org?
« Gepost op: 07-09-2004, 14:10:23 »
Ik weet niet of ik dit op het board mag plaatsen zoniet dan mag het van mij weer verwijderd worden.Ik heb enige tijd geleden bij bovenstaande organisatie een onderdeel besteld en vooruit mijn geld over gemaakt en zit nu al 4 weken te wachten op het bewuste onderdeel.Op mailtjes word bijna geen antwoord gegeven en telefonisch is die toko niet bereikbaar.Mij bekruipt het gevoel dat ik naar mijn centen kan fluiten en het onderdeel te nimmer thuis krijg.Nee dan is het bij cardwriter allemaal beter geregeld die zijn betrouwbaar iets wat ik tot op heden nog niet van bovenstaande toko kan zeggen.
Channelmaster 120 +180,topfield tf4000pvr;echostar 7000;mr;invacom lnb

Offline Fredo

• Reguliere gebruiker
  • **
    • http://www.satsjaak.nl

« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2004, 04:16:57 »
Citaat
Originally posted by sandokan@07-09-2004, 13:11
Ik weet niet of ik dit op het board mag plaatsen zoniet dan mag het van mij weer verwijderd worden.Ik heb enige tijd geleden bij bovenstaande organisatie een onderdeel besteld en vooruit mijn geld over gemaakt en zit nu al 4 weken te wachten op het bewuste onderdeel.Op mailtjes word bijna geen antwoord gegeven en telefonisch is die toko niet bereikbaar.Mij bekruipt het gevoel dat ik naar mijn centen kan fluiten en het onderdeel te nimmer thuis krijg.Nee dan is het bij cardwriter allemaal beter geregeld die zijn betrouwbaar iets wat ik tot op heden nog niet van bovenstaande toko kan zeggen.
die heren hebben ook een gewoon adres drijg eens met een advocaat op hun adres dan zul je je spullen wel krijgen .

Lijsterbeslaan 21
7461 VJ Rijssen
Groeten Fred

dreambox7020
newcamd server
camx server
gbox/gbox2 server
de servers niet voor anderen aleen voor mij om te testen

Offline atbertje

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #2 Gepost op: 01-07-2005, 14:17:43 »
Ik heb dezelfde ervaring met OSLINK: geen reactie op mail, telefoon, fax, contactformulier, wel mijn geld kwijt, geen product.
ONBETROUWBARE organisatie! Een schande voor postorder bedrijven: dit soort bedrijven verzieken de markt. Ik heb mijn rechtsbijstand al ingeschakeld.
Maar het blijft een schande!

:angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Offline Captkiwi

• Nieuwe gebruiker
  • *

Oslink = Oplichting ??
« Reactie #3 Gepost op: 22-04-2006, 16:20:24 »
Ik heb moet de zelfde ervaringen delen

Mijn irritatie:
Ik heb enige tijd geleden bij oslink.nl alias hmk.nl een SAT dm7025 ontvanger besteld en vooruit betaald, er werd niet onder rembours geleverd worden.
Er is al over de levertijd gelogen, dat zou +/- 5 dagen duren, ik zit nu al 4 weken te wachten op de bewuste SAT ontvanger.

Email wordt nauwelijks tot niet beantwoord, telefonisch is hij niet bereikbaar.
Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn centen, zit er nu te dubben om er naar toe te rijden of een aangifte moet doen en via de website http://www.opgelicht.net/ informatie te winnen.

Heeft iemand ervaring met deze zaak, of meer informatie over oslink ?

Offline jepke

• Super Premium gebruiker

« Reactie #4 Gepost op: 22-04-2006, 17:14:32 »
je kunt er weinig aan doen het enigste is inderdaad bij rechtsbijstand het een en het ander terug te winnen maar ook dat is niet zekker.

er naar toe rijden zal weinig nut hebben denk ik of je moet een breekijzer meenemen.
Jepke
Is back in the house

Offline Trable

• http://www.linksat.info

Oslink
« Reactie #5 Gepost op: 23-04-2006, 09:07:38 »
Hoi

Advocaat lost ook niets op...
dat kost alleen maar meer geld.. je moet beter onder rembors bestelen dan betaal je 9 euro meer maar je bent zeker van je zaak en van je geld..

maar personlijk als ik was had ik heen gereden..en mijn geld wel terug gekregen..ik laat het nooit bij.. dus geef niet op...

dat is mijn mening..

Trable
Trable

Dreambox - Xtreme PVR - Nextwave 3240c - Matrix - Magic Module - Dragon cam - Stab motor - casinterface2 - infinity phoenix - invacom lnb.

Offline jepke

« Reactie #6 Gepost op: 23-04-2006, 10:34:58 »
kheb hier ooit een soortgelijk probleem gehad en had een factuur via mail gekregen deze heb ik naar de advocaat gestuurd en heb zo toch 3kwart van mijn geld terug gekregen. maar inderdaad er heen rijden zou dan de moeite waard zijn om alles terug te krijgen.

deze site zou door de consumentenbond verwijderd moeten worden. is  gewoon een marktverzieker.:mad:
Jepke
Is back in the house

Offline Captkiwi

• Nieuwe gebruiker
  • *

Zwarte Lijst
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2006, 22:21:33 »
:mad:  Hij houdt zelf een eigen zwarte lijst bij, met mensen die hem niet betalen maar ook van mensen die iets negatiefs over hem zeggen op het internet ?

http://www.oslink.org/zwarte_lijst.htm
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 16:58:31 door Captkiwi »

Offline Captkiwi

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hiep hiep toch mijn geld terug !!
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2006, 17:02:43 »
Het heeft even geduurd, maar de order is geannuleerd en er is keurig netjes terug gestort op mijn rekening. :)

Dus ik moet nu zeggen dat er wel verantwoordelijk gehandeld wordt, alleen jammer dat het daar super traag aan toe gaat.

Offline oslink

• Nieuwe gebruiker
  • *

« Reactie #9 Gepost op: 30-07-2006, 21:56:22 »
Hier een bericht van oslink.org.

Ik had dit al eerder gezien en ik weet wie sandokan is. Een topic van september 2004, wat nu weer opgestart is omdat er weer iemand anoniem zijn gram moet halen

Op duizenden klanten zijn er altijd wel enkelen die niet tevreden zijn. Sorry, we doen echter ons best.

Voor al die klanten die denken dat ze niet goed behandeld zijn:
Lees voortaan eerst onze condities zorgvuldig door!! Oslink.org is een webshop en heeft geen telefoon. Er staat op de site ook nergens een telefoonnummer vermeld!

@Captkiwi
Op de site staat vermeld dat we proberen binnen 5 dagen te leveren, indien op voorraad!!!

Wie is Atbertje?? Speciaal geregistreerd voor dit ene bericht.

En Jepke praat maar wat raak zonder enige ervaring met ons te hebben.

En bovendien, anoniem wat op een board zetten is zielig. Kom dan met betere feiten!!

En tevreden klanten reageren niet. Die hebben wel wat beters te doen.
« Laatst bewerkt op: 30-07-2006, 22:08:41 door oslink »

Offline marcel38

• Nieuwe gebruiker
  • *

Oslink
« Reactie #10 Gepost op: 02-09-2010, 19:26:30 »
Citaat van: sandokan;3064

Nou Ik heb er zins juli ook ervaring mee.
Ik heb in juli 2 dingen besteld. En betaald !!!!
Maar heb tot nu toe nog steeds niet me bestelling ontvangen.
Ik krijg wel antwoord op me mail.
Daar wordt me steeds weer verteld,dat me bestelling in de volgende container zit.
Dus heel kort antwoord.

Ik heb zo ook 1 keer kunnen bereiken met de telefoon.
Maar het klopt dat het wel moeilijk is om ze te bereiken.

Maar ik zal nog even afwachten,of ik het eerdaags bezorgt krijg.
En anders ga ik weer bellen.

Trouwens LETOP !!!!   Er staat in hun algemeene voorwaarden, dat als je na 30 DAGEN je bestelling nog niet heb ontvangen. Dat ze het bedrag weet terug zouden storten.

NEE DUS. Want het is bij mij al langen dan 30 dagen terug besteld. En wel  (( 53 DAGEN NU AL ))))  Dus van die voorwaarden klopt nog niets van.  :mad:

Oke groetjes Marcel

Offline MrSat

• Global Moderator

« Reactie #11 Gepost op: 02-09-2010, 20:00:56 »
Ik neem aan dat het geen satellietspul is dat je hebt besteld.  Die worden niet in containers aan hem bezorgd.  Hieronder wat wijsheden als consument!  

---- bron consuwijzer.nl-----------

Ik krijg mijn apparaat maar niet thuisbezorgd. Wat nu?

Koopt u een apparaat, en hebt u met de verkoper afgesproken wanneer u het apparaat thuis krijgt? Dan moet hij zich daar aan houden. Maar misschien heeft de verkoper een goede reden waarom hij het product nog niet kan bezorgen. Bel daarom even met de verkoper en kijk of u een andere afspraak kunt maken over de bezorging.

Hoe snel moet u de producten krijgen?
In de wet staat dat u het product uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. Dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Maar dit kan ook anders zijn. Als een verkoper bij een product zegt dat het binnen vijf werkdagen te leveren is, moet hij zich aan die afspraak houden.

Kan de verkoper u het product niet bezorgen, omdat het op is? Of zelfs omdat de fabriek is afgebrand? Dan moet de verkoper u dat meteen laten weten. Hij moet u dan zo snel mogelijk uw geld terugbetalen. De verkoper moet dit in elk geval binnen dertig dagen doen nadat u hebt gehoord dat het product op is.

Stuur door Print Vraag of klacht? Bel ons!
088 - 0 70 70 70
5 dagen per week van

8.30-17.30u, tarief 088-nummer

-----------bron consuwijzer.nl-----------------------------

U kunt een koopovereenkomst op verschillende manieren sluiten. Schriftelijk, maar ook mondeling. Veel mensen denken dat ze pas een koopovereenkomst sluiten als ze het product betaald hebben. Maar u sluit al een overeenkomst als u zegt dat u iets wilt kopen, of als u uw handtekening zet voor een bestelling. Let daar dus op! Als u een overeenkomst gesloten hebt, kunt u er eigenlijk niet zomaar vanaf. We leggen dit hieronder uit.

Hoe sluit ik een mondelinge overeenkomst?
U sluit een mondelinge overeenkomst als u zegt dat u een product wilt kopen. Het product staat in de winkel en er staat een prijs bij. Dan zegt u misschien tegen een verkoper dat u het product wilt kopen. Let op dat u op dat moment al een overeenkomst sluit. Het maakt niet uit dat u nog niet betaald hebt. Hieronder staat een voorbeeld.

Voorbeeld
U bent in een winkel, en u zegt: "Ik wil die rode stoel kopen". U hebt dan al een overeenkomst gesloten. Als u de stoel later toch niet wilt hebben, kunt u er eigenlijk niet meer zomaar vanaf. De verkoper kan zeggen dat u het product moet betalen. In sommige winkels mag u zonder problemen iets ruilen of terugbrengen. In andere winkels niet. Let daar dus op voordat u iets koopt.

Ook als u een product op de toonbank legt, of op de rolband bij de supermarkt, sluit u een overeenkomst. Houd hier dus ook rekening mee! Het maakt dan niet uit dat u nog niet betaald hebt. Als u toch nog snel iets teruglegt, kan de verkoper zeggen dat u moet betalen. Maar meestal zal de verkoper er niet moeilijk over doen.

Hoe sluit ik een schriftelijke overeenkomst?
U sluit een schriftelijke overeenkomst als u uw handtekening zet. Bijvoorbeeld onder een bestelling. Hieronder staat een voorbeeld.

Voorbeeld
U bent in een winkel en u wilt een bank kopen. De bank is niet op voorraad en de winkel moet de bank voor u bestellen. U gaat naar een verkoper en hij vult een formulier in voor de bestelling. Daarop zet u uw handtekening. Dan hebt u al een overeenkomst gesloten. Hier kunt u niet zomaar vanaf.

Denk dus altijd goed na voordat u iets koopt! Ook als de verkoper zegt dat u vandaag een hele mooie korting krijgt.

Wat zijn mijn rechten en plichten?
Als u een mondelinge of schriftelijke koopovereenkomst sluit, hebt u de volgende rechten en plichten.

- U hebt er recht op dat u het product krijgt.
- U hebt er recht op dat het product een goede kwaliteit heeft.
- U moet het product betalen.

Als een product niet goed is, kunt u teruggaan naar de winkel. Hebt u een product een paar keer laten repareren, maar werkt het nog steeds niet goed? Of wil de verkoper het probleem niet oplossen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden.

Wanneer kan ik een koopovereenkomst ontbinden?
Als u de verkoper de tijd hebt gegeven om het product te repareren, of een nieuw product te geven. En het probleem is nog niet opgelost. Als de verkoper het product niet kan of wil repareren binnen een bepaalde tijd. Of als hij geen nieuw product wil of kan geven binnen een bepaalde tijd. Als u het product een paar keer hebt laten repareren, en het werkt nog steeds niet goed. Als het product een grote fout heeft en de verkoper lost het probleem niet op. Hoe moet ik de koopovereenkomst ontbinden?
Schrijf de verkoper een brief. Zeg dat de verkoper het product niet heeft kunnen repareren. Of dat hij geen nieuw product wil geven. En dat u daarom de koopovereenkomst wilt ontbinden. U kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken.

Voorbeeldbrief - Ontbinding koop vanwege onmogelijkheid tot herstel/vervanging van het product
 Wat gebeurt er als ik de koopovereenkomst ontbind?
U moet het product teruggeven. Dan hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt. Soms krijgt u niet het hele bedrag terug. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd gewoon hebt kunnen gebruiken. Soms wil een verkoper een tegoedbon geven, en geen geld. U kunt dan zeggen dat u uw geld terug wilt. Want daar hebt u recht op.

Wilt u het product houden, of heeft het product maar een kleine fout? Dan kunt u de overeenkomst ook gedeeltelijk ontbinden. U houdt dan het product. En u krijgt een deel van uw geld terug. Dat noemen we ook wel prijsvermindering.

Ik word het niet eens met de verkoper. Wat nu?
Kunt u het niet eens worden met de verkoper? Dan kunt u contact opnemen met De Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke groep van drie personen die bij een meningsverschil beslist wie er gelijk heeft. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) bepaalt wie er in de commissie komt. Alle leden van de commissie zijn deskundig en onpartijdig. Neemt de commissie een besluit, dan moet u zich hieraan houden.

De Geschillencommissie kan u alleen helpen als de verkoper bij een commissie is aangesloten. En u moet eerst een brief hebben gestuurd naar de verkoper. Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie, kan vaak een deskundige uw klacht bekijken.

Wilt u meer informatie? Kijk dan op de website van De Geschillencommissie.
Pagina's: [1]

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG