Na een aantal jaren in Rusland zonder nederlandse TV te hebben gewoond, eindelijk (vooral ook voor de kinderen) een schotel aan de muur. Ik woon buiten Moskou waar men alleen ervaring met Hotbird heeft - kreeg dus eerst een te kleine schotel (90cm) mee, wat inmiddels is opgelost (1.20m). Toen niet behulpzame monteurs (kwamen na vervanging van 1e schotel niet eens meer opdagen) maar uiteindelijk na 2.5 uur zoeken toch Astra!
De (oranje) kaart van canal digitaal werkte echter absoluut niet - bleek aan receiver te liggen, die alleen viaccess kon ontcijferen. In de winkel 2.5 uur gewacht, bleek geen receiver voor mediaguard ontvangst te hebben, nu dus maar een Golden Interstar (GI-S805), maar zonder smart card slot.
Kan ik nu via de website van canal digitaal een CI module aanschaffen, of gaat deze niet werken buiten Nederland? Ben absoluut nieuw op dit gebied, maar zag ergens "landenbeperking" staan, wat houdt dat in? Voorlopig alleen ontvangst BVN wat al heel leuk is, maar aangezien ik de kaart van canal digitaal hier heb is het natuurlijk wel sneu hem niet te kunnen gebruiken. Gaarne jullie advies,
waarvoor mijn hartelijk dank
Quinten