Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

23-09-2020, 17:34:11

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Verschil tussen images  (gelezen 3380 keer)

Offline Sandman

• Reguliere gebruiker
  • **

Verschil tussen images
« Gepost op: 21-04-2004, 11:11:33 »
Hallo,

Weet iemand ook wat het verschil is tussen al deze images ?  Ik bedoel niet in de kleinste detail maar in hoofdlijnen zal er toch ook wel een verschil zijn ?

Sand.

Offline zot

• Nieuwe gebruiker
  • *

Verschil tussen images
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2004, 16:51:44 »
Veel van deze images zijn gebaseerd op andere images vaak zit er niet veel verschil in,zit in de een een bug haalt de ander hem er uit,werkt hij niet op usb dan maakt iemand anders hem zo dat hij er wel op werkt of er wordt een nieuwe emu in een image gestopt zoals nu Free X.
De laaste tijd komen er zo veel images uit dat ik vind dat de mensen door de bomen het bos niet meer zien,hoewel we al deze mensen wel dankbaar zijn hij blijft immers software die gratis is en waar veel mensen veel moeite in gestopt hebben om onze hobby mogelijk te maken.

Maar mijn menig is dat men beter langer over het uitbrengen van een image kan doen en dat hij dan 100 % is,dat er mensen zijn die een image van een maker pakken er een ander plaatje op zetten en dan onder een andere naam uit brengen daar hebben we weinig aan,het siert deze mensen om zelf achter de computer te gaan zitten en iets te ontwikkelen waar met recht hun naam onder kan staan,anders blijven we met veel images zitten die achter af een aftreksel van een ander blijken te zijn.

zot

Offline finnerwolmer

• Reguliere gebruiker
  • **

Verschil tussen images
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2004, 18:20:44 »
Citaat
Originally posted by zot@21 Apr 2004, 03:52 PM
Veel van deze images zijn gebaseerd op andere images vaak zit er niet veel verschil in,zit in de een een bug haalt de ander hem er uit,werkt hij niet op usb dan maakt iemand anders hem zo dat hij er wel op werkt of er wordt een nieuwe emu in een image gestopt zoals nu Free X.
De laaste tijd komen er zo veel images uit dat ik vind dat de mensen door de bomen het bos niet meer zien,hoewel we al deze mensen wel dankbaar zijn hij blijft immers software die gratis is en waar veel mensen veel moeite in gestopt hebben om onze hobby mogelijk te maken.

Maar mijn menig is dat men beter langer over het uitbrengen van een image kan doen en dat hij dan 100 % is,dat er mensen zijn die een image van een maker pakken er een ander plaatje op zetten en dan onder een andere naam uit brengen daar hebben we weinig aan,het siert deze mensen om zelf achter de computer te gaan zitten en iets te ontwikkelen waar met recht hun naam onder kan staan,anders blijven we met veel images zitten die achter af een aftreksel van een ander blijken te zijn.

zot
klopt wat zot zegt  ze verschillen niet veel van elkaar heb nu bitchx draaien is een is een imga gebaseerd op rudream maar deze heeft 2 emu s in een

maar doorgaans maken ze niet veel verschil van elkaar

finnerwolmer

Offline Trable

• Super Premium gebruiker
    • http://www.linksat.info

Verschil tussen images
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2004, 19:41:53 »
Ik wordt gek van al die image   :lol:  :lol:  :lol:
Trable

Dreambox - Xtreme PVR - Nextwave 3240c - Matrix - Magic Module - Dragon cam - Stab motor - casinterface2 - infinity phoenix - invacom lnb.

Offline peertje

• Nieuwe gebruiker
  • *

Verschil tussen images
« Reactie #4 Gepost op: 22-04-2004, 02:22:52 »
Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat mensen images kunnen aanpassen of verbeteren. Wat ik wel vind is dat veel dreambox software onder de maat is met de nadruk op dream! Veel images bevatten geen of nauwelijks keys en moet je die apart weer gaan downloaden. Vaak bewerkelijk en niet zonder risico's. Als ik Twister software zie dan is dat ronduit state of the art, met de nadruk op art. Immers niks werkt zonder het gebruik van modules zoals matrix reloaded enz. Een goed voorbeeld wat ik verwacht van een image is die van het SF team. Alles wat werken kan werkt! De Nederlandse zenders 1,2 en 3, maar ook alle commercielen. Inclusief tot voor kort Sky Italie, Taquilla, canal+ spanje alle kanalen doen het voor zover nu niet afgesloten zoals Taquilla, maar zat Franse zenders worden keurig zichtbaar met SF. Geen "mooie" image om te zien, maar werkt 101% perfect. Qua stabiliteit, geen crashes of hikken, prima!! Een comleet alles in één image. Immers als ik met matrix reloaded alles voor zover mogelijk moet decoderen, had ik geen dreambox hoeven te kopen en was mijn oude Dbox van 1999 voldoende geweest.

Peertje.
 ;)

Offline Master

• Premium gebruiker
    • http://www.galaxysat.nl

Verschil tussen images
« Reactie #5 Gepost op: 22-04-2004, 09:15:21 »
Ja, vind de vooruitgaan in de image`s is te klien.. met twister x3 ging goed maar  als je gaat key downloaden dan gaan alle emu`s weg..!!! met de rudream was zelfde ...nu heb ik hydra er in maar ik heb niets gedownload anders weer niet goed..
dus laat maar hopen dat image komt die kompleet is..
Dreambox Xtreme programmer all Cam smartcards Casinterface ucasprogrammer.

Offline Sandman

• Reguliere gebruiker
  • **

Verschil tussen images
« Reactie #6 Gepost op: 22-04-2004, 12:04:58 »
Misschien moeten die image makers meer met elkaar samenwerken. Dan kun je wat completere images krijgen. Dus de teams die er nu zijn ook met elkaar meer laten samenwerken.

Of zeg ik nu iets stoms ?    Ik kan me voorstellen dat er een vorm van prestige en "laten zien wat ik kan en hoe snel" bij inzit.

Sand.

Offline Trable

• Super Premium gebruiker
    • http://www.linksat.info

Verschil tussen images
« Reactie #7 Gepost op: 22-04-2004, 18:41:55 »
nee, hoor ik vind je wel grapig..hihi
Trable

Dreambox - Xtreme PVR - Nextwave 3240c - Matrix - Magic Module - Dragon cam - Stab motor - casinterface2 - infinity phoenix - invacom lnb.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`