Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

06-12-2021, 15:52:32

Pagina's: [1]

Auteur Topic: uitval/vastlopen Sab ultimate HD  (gelezen 5228 keer)

Offline remcoc

• Nieuwe gebruiker
  • *

uitval/vastlopen Sab ultimate HD
« Gepost op: 09-08-2009, 15:13:32 »
Heeft iemand ervaring met het feit dat de sab ultimate steeds vastloopt. ik heb al verschillende keren ander firmware erin gezet( nuz it de laatste van Sab er zelf in) maar dat heeft geen gewenste resultaat.

tevens heb ik een vraag over opnemen met de sab. Ik heb een esat hd eraan hangen, maar als ik wil inprogrammeren dat geeft het systeem na opstarten een error en kan de harde schijf niet uit de slaapstand komen en neemt dus niet op (alleen als ik het handmatig doe, dan wel)

hoor graag van jullie

remco

Offline Julius

• Super gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2009, 12:59:14 »
Citaat van: remcoc;35521
Heeft iemand ervaring met het feit dat de sab ultimate steeds vastloopt. ik heb al verschillende keren ander firmware erin gezet( nuz it de laatste van Sab er zelf in) maar dat heeft geen gewenste resultaat.

tevens heb ik een vraag over opnemen met de sab. Ik heb een esat hd eraan hangen, maar als ik wil inprogrammeren dat geeft het systeem na opstarten een error en kan de harde schijf niet uit de slaapstand komen en neemt dus niet op (alleen als ik het handmatig doe, dan wel)

hoor graag van jullie

remco

De klacht dat de HDD niet uit de slaapstand wil komen heb ik ook.
Ik heb er inmiddels div. softw versies in gehad, maar niets helpt.
Van SAB kreeg ik te horen dat er voorlopig ook geen nieuwe softw. komt voor de HDD.
Ik vind dit niet kunnen. Je koopt zo iets met de bedoeling dat het werkt.:mad:

Offline Julius

• Super gebruiker

« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2009, 12:07:54 »
Citaat van: remcoc;35521

hoor graag van jullie

remco

Klopt helemaal, heb ik ook!! Reken er maar niet op dat op korte termijn dit door SAB wordt opgelost.:confused:

Offline Julius

• Super gebruiker

« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2011, 17:52:34 »
Citaat van: Julius;37359
Klopt helemaal, heb ik ook!! Reken er maar niet op dat op korte termijn dit door SAB wordt opgelost.:confused:

Je kunt het probleem oplossen.!!!
Het is n.l. een warmte probleem.
Zet een ventilator op de tuner en het probleem is over.
De HD trekt te veel spanning waardoor de tuner te heet wordt.:beef:
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

`