Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

20-04-2021, 13:01:20

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Hulp bij downloaden Explorer Cisc  (gelezen 2515 keer)

Offline valkh01

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hulp bij downloaden Explorer Cisc
« Gepost op: 24-07-2009, 12:30:05 »
Sinds 22 juli heb ik geen beeld meer. Alleen vrije kanalen (BVN) zijn nog te bekijken. Op de site van SAB zie ik een nieuwe update staan van 1 juli.

Het downloaden van deze nieuwe software lukt niet. Het lukt uberhaupt niet om te downloaden.

Ik krijg in PVR Updater, nadat ik de stekker erin het gestoken, de volgende melding:
Connecting...
OK! >> Connection.

Ik zou vervolgens verwachten dat de download gaat beginnen, maar er gebeurt niets. Heb ook STB manager geprobeerd, maar die wil ook niet downloaden.
De connectie lijkt dus goed. Heb verscillende PC's en verschillende kabels geprobeerd, maar steeds dit resultaat. Aan de kabel of COM poort ligt het dus niet.

Ik denk dat er dus iets met Flash aan de hand is.
Ik kan nog wel vrije kanalen ontvangen, dus ik vind het wat risicovol om een reset te geven. Zou dit helpen????
Zijn er wellicht nog andere tips om te proberen? Misschien instellingen in het kastje of zo.

Offline harry van dijk

• Nieuwe gebruiker
  • *

Hulp bij downloaden Explorer Cisc
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2009, 13:03:17 »
dit had ik ook alles ge woon aanstluiten programma starten frimware selectern laten updaten maar dan pas de stekker er in van de ontvanger dan moet alles goed komen

succes harry

Offline harry van dijk

• Nieuwe gebruiker
  • *

cisc explorer
« Reactie #2 Gepost op: 20-08-2009, 13:07:37 »
Citaat van: valkh01;35371
Sinds 22 juli heb ik geen beeld meer. Alleen vrije kanalen (BVN) zijn nog te bekijken. Op de site van SAB zie ik een nieuwe update staan van 1 juli.

Het downloaden van deze nieuwe software lukt niet. Het lukt uberhaupt niet om te downloaden.

Ik krijg in PVR Updater, nadat ik de stekker erin het gestoken, de volgende melding:
Connecting...
OK! >> Connection.

Ik zou vervolgens verwachten dat de download gaat beginnen, maar er gebeurt niets. Heb ook STB manager geprobeerd, maar die wil ook niet downloaden.
De connectie lijkt dus goed. Heb verscillende PC's en verschillende kabels geprobeerd, maar steeds dit resultaat. Aan de kabel of COM poort ligt het dus niet.

Ik denk dat er dus iets met Flash aan de hand is.
Ik kan nog wel vrije kanalen ontvangen, dus ik vind het wat risicovol om een reset te geven. Zou dit helpen????
Zijn er wellicht nog andere tips om te proberen? Misschien instellingen in het kastje of zo.

dit had ik ook gewoon de uploader starten com goed zetten firmware selecteren en dan de update knop in drukken en DAN pas de stekker in het stopcontact doen dan moet het lukken
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG