Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Satbox - Satellietforum voor Nederland & België

01-10-2020, 06:51:39

`

Pagina's: [1]

Auteur Topic: ipbox: seca3 probleem coderen van sommige kanalen  (gelezen 3122 keer)

Offline hansjasan

• Nieuwe gebruiker
  • *

ipbox: seca3 probleem coderen van sommige kanalen
« Gepost op: 03-07-2009, 08:17:32 »
Ik heb een ipbox 91 hd met enigma 2. Na de kaartwissel heb ik nu geen beeld meer op de helft van de kanalen waarop ik ben geabonneerd.

heeft iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen ik heb zojuist de card drivers vervangen met versie 1.1 maar helaas zonder resultaat

Wie oh wie kan mij helpen

groetjes,
Hansjasan

Offline alain

• Global Moderator
  • Super Premium gebruiker

« Reactie #1 Gepost op: 05-07-2009, 15:34:17 »
heb je het al geprobeerd om ook een cam te gebruiken?
bv;mbox+newcs,incubuscamd+newcs
je kan ze  hier binnenhalen door deze plugin te installeren
EMU Manager + ACT Extras v1.3:
For E2 in USB Stick
For E2 in Flash

Offline hansjasan

• Nieuwe gebruiker
  • *

Ja heb ik geprobeerd
« Reactie #2 Gepost op: 05-07-2009, 18:58:36 »
Ik heb met telnet gekeken wat newcs doet. Die ziet de kaart, dus dat is geen probleem.

Ik heb alle mogelijke cams geprobeerd, maar het blijkt dat seca3 niet wordt ondersteund.
CCcam 2.1.0 of 2.1.1 kan wel omgaan met Seca 3 maar die draait niet op de ipbox 91 HD

er zit niks anders op dan te wachten totdat men een oplossing heeft voor de ipboxen van AB ;(

of heeft iemand al een oplossing?

groetjes
Hansjasan

Ps. C..Dig..  kan met de nieuwe chip een blokkade opbouwen wanneer er te veel verzoek tot decodering wordt gedaan. Men moet dan de kaart opnieuw activeren. Dit geeft hen dan natuurlijk inzicht wie zijn kaart shared of niet.

Offline zappsat

• Super Premium gebruiker

« Reactie #3 Gepost op: 05-07-2009, 19:08:22 »
Citaat van: hansjasan;35110
Ik heb een ipbox 91 hd met enigma 2. Na de kaartwissel heb ik nu geen beeld meer op de helft van de kanalen waarop ik ben geabonneerd.

heeft iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen ik heb zojuist de card drivers vervangen met versie 1.1 maar helaas zonder resultaat

Wie oh wie kan mij helpen

groetjes,
Hansjasan

dit probleem zit bij c+nl. ze zenden nu momenteel het basis pakket en de belgische zenders ongecodeerd uit. wat dus betekend dat er weer vollop problemen zijn daar.enige manier is ze bellen en doorgeven dat je niet meer alle pakketten hebt.al de cc cam kunnen perfect overweg met de seca3.
Pagina's: [1]

Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)

Archief

Buy this premium domain L8R.ORG